Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.12.2025 15:51. Дата останніх змін - 23.12.2025 15:51

Журнал реєстрації вихідної кореспонденціїї А4 50л офс, журнал реєстрації вхідної кореспонденціїї А4 50л офс, книга в твердій обкладинці А4 96 л 2400 Buromax

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-23-017600-a  
ID 6a4e90c0214d40eb911851bf4a0b2189  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-22-016089-a  
Очікувана вартість закупівлі
418.56 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ КРАСИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 418.56 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
23.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
23.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Журнал реєстрації вихідної кореспонденціїї А4 50л офс
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, м.Красилів, площа Незалежності,2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 47.48 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
2)
Журнал реєстрації вхідної кореспонденціїї А4 50л офс
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, м.Красилів, площа Незалежності,2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 47.48 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
3)
Книга в твердій обкладинці А4 96л 2400 Buromax ВМ2400-38 укр.симв.
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, м.Красилів, площа Незалежності,2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 133.67 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 15:51
Версія документу від: 23.12.2025 15:51
ID: 8ec7d00809364be7a445381c4c8070ee

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ КРАСИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44165205  
Юридична адреса 31000, Україна, Хмельницька область, м. Красилів, площа Незалежності, 2  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
418.56
Гривня без ПДВ
Переможець
23.12.2025 15:51

Укладені договори

Номер договору
ІТ/Ф/22/12-3270
Дата підписання
22.12.2025
Дата початку дії
22.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
418.56 Гривня без ПДВ