Процедура закупівлі оголошена 23.12.2025 12:45. Дата останніх змін - 23.12.2025 12:45
код ДК 021:2015: 03210000-6 «Зернові культури та картопля» (картопля столова – 5 500 кг, горох сушений – 150 кг, квасоля сушена – 150 кг) (код 03212100-1 «Картопля», 03212210-5 «Бобові овочі сушені»)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-23-009182-a | |
| ID | 2bf9eb0c3e3e4b56bf36b3429f6ba1cc | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-23-011086-a |
Очікувана вартість закупівлі
115`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівля здійснюється на очікувану вартість відповідно до потреби на січень – грудень 2026 року. Всі умови постачання, якість Товару, порядок оплати товару, упаковка та маркування, технічна специфікація товару вказані у проєкті договору, який додається, та додатках до договору, які є його невід'ємною частиною і є обов'язковими до врахування учасниками процедури закупівлі.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство «Закарпатський обласний дитячий санаторій «Малятко» Закарпатської обласної ради | |
| Очікувана вартість закупівлі | 115`500.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
23.12.25
Подання пропозицій
до 26.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Замовник здійснює оплату за Товар в безготівковому порядку впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати прийняття Товару Замовником, та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 10 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221
Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89412, Україна, Закарпатська область, с. Оноківці, вул. Головна, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.01.2026 - 31.12.2026
Умови поставки: Закупівля здійснюється на очікувану вартість відповідно до потреби на січень – грудень 2026 року.
Всі умови постачання, якість Товару, порядок оплати товару, упаковка та маркування, технічна специфікація товару вказані у проєкті договору, який додається, та додатках до договору, які є його невід'ємною частиною і є обов'язковими до врахування учасниками процедури закупівлі.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5500 кілограм
|
| 2) |
Крупа горохова шліфована, колота, жовтого кольору, першого ґатунку
Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89412, Україна, Закарпатська область, с. Оноківці, вул. Головна, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.01.2026 - 31.12.2026
Умови поставки: Закупівля здійснюється на очікувану вартість відповідно до потреби на січень – грудень 2026 року.
Всі умови постачання, якість Товару, порядок оплати товару, упаковка та маркування, технічна специфікація товару вказані у проєкті договору, який додається, та додатках до договору, які є його невід'ємною частиною і є обов'язковими до врахування учасниками процедури закупівлі.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 150 кілограм
|
| 3) |
Квасоля сушена, біла, ДСТУ 8672
Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89412, Україна, Закарпатська область, с. Оноківці, вул. Головна, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.01.2026 - 31.12.2026
Умови поставки: Закупівля здійснюється на очікувану вартість відповідно до потреби на січень – грудень 2026 року.
Всі умови постачання, якість Товару, порядок оплати товару, упаковка та маркування, технічна специфікація товару вказані у проєкті договору, який додається, та додатках до договору, які є його невід'ємною частиною і є обов'язковими до врахування учасниками процедури закупівлі.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 150 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
проект договору_картопля.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 12:43
Версія документу від: 23.12.2025 12:43
ID: b51e09f7c679443495db8e85092a4451
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 12:45
Версія документу від: 23.12.2025 12:45
ID: f2fcf9672902400d8a0445de362de3f7
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Характеристики не суперечать ДСТУ 9221: так
Клас: екстра
Термін збирання: пізня
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Містить глютен Очікуване значення: Так
Характеристики не суперечать ДСТУ 7701: так
Ґатунок: перший
Колір: жовтий
Вид: колотий
Крупа шліфована: так
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип: біла
Відповідність ДСТУ 8672 Очікуване значення: Так
|
Дати та строки
| Дата публікації | 23.12.2025 12:45 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 23.12.2025 12:45 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 26.12.2025 17:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство «Закарпатський обласний дитячий санаторій «Малятко» Закарпатської обласної ради |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 01992742 |
| Юридична адреса | 89412, Україна, Закарпатська область, Ужгородський р-н, с. Оноківці, вул. Головна, буд. 1 |
