Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.12.2025 09:40. Дата останніх змін - 23.12.2025 09:58

Офісні меблі

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-23-002089-a  
ID 1794863d121342e8b6245f7ca34a114d  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-23-002624-a  
Очікувана вартість закупівлі
80`181.90 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ культури та туризму Диканської селищної ради  
Очікувана вартість закупівлі 80`181.90 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
23.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
23.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Стіл 1000*750*600
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
2)
Стелаж 5000*2700*250
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
3)
Стелаж 2400*2700*250
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
4)
Стелаж 1400*2700*250
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
5)
Стелаж 1800*2700*250
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
6)
Стілець джек
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 09:56
Версія документу від: 23.12.2025 09:56
ID: 8bc7671fe97b4e2eab621ba8858eb013

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ культури та туризму Диканської селищної ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44017610  
Юридична адреса 38500, Україна, Полтавська область, Диканька, вул.Незалежності,119  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
80`181.90
Гривня з ПДВ
Переможець
23.12.2025 09:52

Укладені договори

Номер договору
173
Дата підписання
18.12.2025
Дата початку дії
18.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
80`181.90 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
66`818.25 Гривня