Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.12.2025 00:51. Дата останніх змін - 23.12.2025 00:51

Стільці офісні; Стільці офісні

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-23-000096-a  
ID d3e9c433a37741aea4ad327a7017b537  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-23-000121-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ПІВНІЧНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД  
Очікувана вартість закупівлі 22`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
23.12.25
Подання пропозицій
до 26.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 3 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Стільці офісні
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, Київ, Шолуденка, 1 літера А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штука
2)
Стільці офісні
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, Київ, Шолуденка, 1 літера А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8 штука

Тендерна документація

Проект договору
Договір зразок Стільці.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 00:50
Версія документу від: 23.12.2025 00:50
ID: c68ecec0825c4e0491091ff8e436279d
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 00:51
Версія документу від: 23.12.2025 00:51
ID: 7e194b2b622a4043a0f6bb6778840aae

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Стільці офісні
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність спинки Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Хромування Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Тип ніжок: полози
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Наявність конференц-столика Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Матеріал оббивки спинки: сітка
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Матеріал оббивки сидіння: тканина
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Матеріал каркасу: метал
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Бренд: ЦЕНТР МЕБЛІВ
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Наявність підлокітників Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Висота сидіння від: 500 - 500 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Стільці офісні
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність спинки Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Хромування Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Тип ніжок: звичайні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Наявність конференц-столика Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Матеріал оббивки спинки: тканина
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Матеріал оббивки сидіння: тканина
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Матеріал каркасу: метал
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Бренд: nowy styl
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Наявність підлокітників Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Висота сидіння від: 300 - 300 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 23.12.2025 00:51  
Початок періоду прийому пропозицій 23.12.2025 00:51  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 26.12.2025 01:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ПІВНІЧНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 42262953  
Юридична адреса 04116, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Шолуденка, будинок 1, літера А