Процедура закупівлі оголошена 22.12.2025 21:57. Дата останніх змін - 22.12.2025 22:07
Сир твердий 45%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421 -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-22-024822-a | |
| ID | 3e08daf997854a9eb46fbb82d803b854 |
Очікувана вартість закупівлі
23`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Строк (термін) поставки (передачі) товарів становить один календарний день з моменту подачі заявки, з моменту підписання договору до 31 грудня 2026 року. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Житомирський дошкільний навчальний заклад №63 | |
| Очікувана вартість закупівлі | 23`500.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій |
Закупівля оголошена
22.12.25
Подання пропозицій
до 25.12.25
Залишилось 1 день Поспішайте взяти участь!