Процедура закупівлі оголошена 22.12.2025 18:43. Дата останніх змін - 22.12.2025 18:43
ДК 021:2015 (CPV 2008) 15540000-5 – Сирні продукти: (1) Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421, 1 кг (код за ДК 021:2015: 15544000-3 – твердий сир); 2) Сир кисломолочний 9%, ДСТУ 4554, 1 кг (код за ДК 021:2015: 15542200-1 – м’який сир.)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-22-023254-a | |
| ID | 44b2cdb2237e41eba9dfc37d1928cb18 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-22-028206-a |
Очікувана вартість закупівлі
24`480.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Поставка товару здійснюється згідно заявки Замовника, в робочі дні з 09:00 до 13:00 год. Поставка товару поетапно відповідно до потреби Замовника ( два рази на тиждень) протягом терміну дії цього Договору та виконується на протязі 2 днів з моменту отримання заявки від Замовника, крім вихідних. Заявка на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну Постачальника та може дублюватися за телефоном. Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником рахунків та накладних на оплату товару. Замовник – розпорядник коштів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2026р. Строк поставки Товару: з дати укладення Договору до 28.02.2026 року. Орієнтовний термін постачання, за необхідності, може бути продовжено, в залежності від фактичної потреби Замовника.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РОЗСОШЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДИТЯЧИЙ-САДОК) "ЯБЛУНЬКА" ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 24`480.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
22.12.25
Подання пропозицій
до 25.12.25
Залишилось 1 день Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2026р. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 10 банківські дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Сир твердий ваговий
Класифікація за ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, Полтавський р-н, с.Розсошенці, вул. Перспективна, 13
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.02.2026
Умови поставки: Поставка товару здійснюється згідно заявки Замовника, в робочі дні з 09:00 до 13:00 год.
Поставка товару поетапно відповідно до потреби Замовника ( два рази на тиждень) протягом терміну дії цього Договору та виконується на протязі 2 днів з моменту отримання заявки від Замовника, крім вихідних. Заявка на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну Постачальника та може дублюватися за телефоном. Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником рахунків та накладних на оплату товару. Замовник – розпорядник коштів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2026р. Строк поставки Товару: з дати укладення Договору до 28.02.2026 року. Орієнтовний термін постачання, за необхідності, може бути продовжено, в залежності від фактичної потреби Замовника.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 кілограм
|
| 2) |
Сир кисломолочний ваговий
Класифікація за ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, Полтавський р-н, с.Розсошенці, вул. Перспективна, 13
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.02.2026
Умови поставки: Поставка товару здійснюється згідно заявки Замовника, в робочі дні з 09:00 до 13:00 год.
Поставка товару поетапно відповідно до потреби Замовника ( два рази на тиждень) протягом терміну дії цього Договору та виконується на протязі 2 днів з моменту отримання заявки від Замовника, крім вихідних. Заявка на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну Постачальника та може дублюватися за телефоном. Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником рахунків та накладних на оплату товару. Замовник – розпорядник коштів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2026р. Строк поставки Товару: з дати укладення Договору до 28.02.2026 року. Орієнтовний термін постачання, за необхідності, може бути продовжено, в залежності від фактичної потреби Замовника.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 230 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проєкт Догову.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 18:41
Версія документу від: 22.12.2025 18:41
ID: 855c913ad1124e9e9d0e042bede3668c
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 18:43
Версія документу від: 22.12.2025 18:43
ID: 9ffbd4e8f351457f83aa9bef820fc48f
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Безлактозний Очікуване значення: ні
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421): так
Добавки: без добавок
Масова частка жиру від: 50 - 50 відсоток
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Безлактозний Очікуване значення: ні
Добавки Очікуване значення: ні
Відповідність ДСТУ 4554 Очікуване значення: Так
Масова частка жиру від: 9 - 9 відсоток
|
Дати та строки
| Дата публікації | 22.12.2025 18:43 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 22.12.2025 18:43 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 25.12.2025 17:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РОЗСОШЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДИТЯЧИЙ-САДОК) "ЯБЛУНЬКА" ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 42732411 |
| Юридична адреса | 38751, Україна, Полтавська область, с. Розсошенці, вул. Перспективна, буд. 13 |
