Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.12.2025 17:56. Дата останніх змін - 22.12.2025 17:56

ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (ножиці Economix офісні 20 см., файли А4 мкр ОВО, блокнот 78 арк. 826-25,ніж канцелярський 18 мм 8813, блокнот А6 176арк.Скат, книга обліку в тв.обкл.200 арк.,дирокол 0818, зошит А4ф 48 арк.373, . , клей ПВА 300мл супер ковп., клей-олівець 8гр. 4910, лінійка 30 см. пласт., олівець простий з ластиком Marco 9001e, швидкозшивач картон ,папка-швидкозшивач А4ф EKONOMIX 31208, коректор стрічковий 10м 934, резинка KOH-I-NOOR 6541/40, маркер-текстовиділяч 208, ручка 801, ручка Flair Writo Meter, ручка RADIUS face Pen, скотч 100, скотч 15мм 41006, біндер 41мм, скрепки 28mm 100 шт.82010, степлер 40201) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-22-022646-a  
ID da8eee55ad3f48a3bcf28e853ae4f6c5  
Очікувана вартість закупівлі
10`364.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальна установа ''Центр надання соціальних послуг Городоцької міської ради''  
Очікувана вартість закупівлі 10`364.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
22.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
22.12.25
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня