Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.12.2025 17:37. Дата останніх змін - 22.12.2025 17:37

«Поточний ремонт внутрішніх приміщень третього поверху навчального корпусу №3 ДДПУ ім. Івана Франка по вул. Стрийська, 3, м. Дрогобич Львівської області.Додаткові роботи»

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-22-022259-a  
ID 94f0c1227f2743a099823817694c4043  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-22-027124-a  
Очікувана вартість закупівлі
75`939.82 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка  
Очікувана вартість закупівлі 75`939.82 Гривня (з ПДВ)  
Підстава Виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю  
Обгрунтування Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 03.02.2026 року Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі;. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до кінця 2025 року Враховуючи те, що 30червня 2025 між Дрогобицьким державним педагогічним університетом імені Івана Франка та ТОВ «Термопласт Буд» був укладений договір про закупівлю №341 від 30.07.2025 року (надалі по тексту договір) щодо надання послуги «Поточний ремонт внутрішніх приміщень третього поверху навчального корпусу №3 ДДПУ ім. Івана Франка по вул. Стрийська, 3, м. Дрогобич Львівської області» У процесі виконання договору, були виявлені додаткові обсяги робіт, які не були передбачені початковим кошторисом та технічною документацією. Зокрема, під час надання послуг «Поточний ремонт внутрішніх приміщень третього поверху навчального корпусу №3 ДДПУ ім. Івана Франка по вул. Стрийська, 3, м. Дрогобич Львівської області.Додаткові роботи» було встановлено, що необхідно виконати наступні додаткові роботи: 1. Демонтаж радіаторів масою до 80 кг та Установлення радіаторів стальних. Оскільки замовник закупив нові радіатори то виявилась необхідність здемонтовувати старі чугунні радіатори та установлювати їх, що не було передбачено основною угодою. 2. Обклеювання стін тепловідбивною самоклейкою плівкою . Оскільки заміна радіаторів відбулася і в аудиторіях де були зроблені попередньо ремонтні роботи то виявилась необхідність обклеїти стіни ззаду батарей тепловідбивною плівкою. 3. Фарбування пластикових труб діаметром менше 50 мм фарбою акриловою за 2 рази. Основною угодою було передбачено малювання стальних труб, оскільки улаштовувались нові радіатори то і труби теж замінили усі на пластикові, тому виявилась необхідність включити в угоду малювання уже пластикових труб. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі; З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави».  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
22.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
22.12.25

Специфікація закупівлі

1)
«Поточний ремонт внутрішніх приміщень третього поверху навчального корпусу №3 ДДПУ ім. Івана Франка по вул. Стрийська, 3, м. Дрогобич Львівської області.Додаткові роботи»
Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, Вул. Івана Франка, будинок 24
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19.12.2025 - 25.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 17:37
Версія документу від: 22.12.2025 17:37
ID: ac0268cb9a7d4d19bc5cce87de76e0e9

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02125438  
Юридична адреса 82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, Вул. Івана Франка, будинок 24  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
447
Дата підписання
19.12.2025
Дата початку дії
19.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
75`939.82 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
63`283.18 Гривня