Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.12.2025 17:27. Дата останніх змін - 22.12.2025 17:27

ДК021-2015(CPV) 55320000-9: Послуги з організації харчування

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-22-021957-a  
ID ac778cbca265463d87cd5bcc63e8d242  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-22-026707-a  
Очікувана вартість закупівлі
125`958.80 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ЧЕРКАСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І - ІІІ СТУПЕНІВ № 25 ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 125`958.80 Гривня (без ПДВ)  
Підстава Виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю  
Обгрунтування Черкаською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів № 25 Черкаської міської ради Черкаської області, як замовником було проведено відкриті торги за предметом закупівлі: ДК021-2015(CPV) 55320000-9: Послуги з організації харчування, ID: UA-2024-12-26-012031-a. За результатами проведеної процедури закупівлі 22 січня 2025 року між Черкаською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів № 25 Черкаської міської ради Черкаської області та переможцем закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «КАШТАН-ПЛЮС» укладено договір надання послуг № 220125-06 (далі – Договір) загальною вартістю 3 995 792,50 грн. без ПДВ. Згідно пункту 6.3.4. вищевказаного Договору постачальник зобов’язується протягом 3 (трьох) днів з моменту підписання Сторонами Договору, встановити у виробничих і підсобних приміщень харчоблоку закладу Замовника холодильне, електричне, технологічне та інше необхідне обладнання. Постачальником послуг з організації харчування, ТОВ «КАШТАН-ПЛЮС», забезпечено встановлення необхідного обладнання в приміщенні харчоблоку Черкаською загальноосвітньою школою І–ІІІ ступенів №25 Черкаської міської ради Черкаської області з дотриманням вищевказаних вимог Договору. Зміна постачальника послуг з організації харчування призведе до часткового вилучення обладнання з приміщення харчоблоку, що в свою чергу зупинить процес приготування їжі, та, як наслідок, унеможливить здійснення своєчасного, безперебійного харчування учнів школи. З огляду на вищевикладене, з метою запобігання зупинки процесу харчування в школі, та зважаючи на те, що обладнання на якому здійснюється приготування страв частково є власністю ТОВ «КАШТАН-ПЛЮС», прийнято рішення щодо необхідності закупівлі додаткових послуг, які є пов’язані з предметом закупівлі основного Договору, в того самого надавача послуг. Підпунктом 8 пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Враховуючи те, що вартість додаткових послуг становить 125 958,80 грн., що не перевищує 50 % ціни основного договору про закупівлю та те, що закупівля додаткових послуг здійснюється протягом трьох років після укладання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, у Замовника наявні обґрунтовані підстави, визначені підпунктом 8 пункту 13 Особливостей для укладення договору про закупівлю додаткових послуг без застосування відкритих торгів з тим самим надавачем послуг – ТОВ «КАШТАН-ПЛЮС».  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
22.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
22.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації харчування
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18030, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ НАРБУТІВСЬКА, будинок 206
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1794 одиниця

Тендерна документація

Нетипізований документ
UA-2024-12-26-012031-a-report.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 17:24
Версія документу від: 22.12.2025 17:24
ID: 101002892ac84baaadc1fcdc97d7eff1
Нетипізований документ
договір 220125-06 харчування.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 17:24
Версія документу від: 22.12.2025 17:24
ID: fb7e99f6827d4e3c8a5a28d7b99217b4
Нетипізований документ
обгрунтування 2230.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 17:24
Версія документу від: 22.12.2025 17:24
ID: 1518e7c1db014fa7b5d49b674d22402b
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 17:26
Версія документу від: 22.12.2025 17:26
ID: 651b89ccc0f848be85cc48c277235d30

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ЧЕРКАСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І - ІІІ СТУПЕНІВ № 25 ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 25728145  
Юридична адреса 18030, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ НАРБУТІВСЬКА, будинок 206  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
171225
Дата підписання
17.12.2025
Дата початку дії
17.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
125`958.80 Гривня без ПДВ