Процедура закупівлі оголошена 22.12.2025 17:13. Дата останніх змін - 23.12.2025 08:18
Канцелярські товари
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-22-021664-a | |
| ID | 902cc8c223db4e1ea21aace70affefd3 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-22-026538-a |
Очікувана вартість закупівлі
5`860.48 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління соціального захисту населення Бердичівської районної державної адміністрації Житомирської області | |
| Очікувана вартість закупівлі | 5`860.48 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
22.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
23.12.25
Специфікація закупівлі
| 1) |
Папір А4 80г/м2 500 аркушів
Класифікація за ДК 021:2015: 30100000-0 - Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13312, Україна, Житомирська область, місто Бердичів, вул. Вінницька, 37,оф.3.
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 33 пачка
|
| 2) |
файли для документів А4+, 50мкм 100 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30100000-0 - Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13312, Україна, Житомирська область, місто Бердичів, вул. Вінницька, 37,оф.3.
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 пачка
|
| 3) |
блок паперу для нотаток,76*76мм 100 аркушів
Класифікація за ДК 021:2015: 30100000-0 - Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13312, Україна, Житомирська область, місто Бердичів, вул. Вінницька, 37,оф.3.
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 08:16
Версія документу від: 23.12.2025 08:16
ID: 342adbde92e745758f94b69f6894faf9
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління соціального захисту населення Бердичівської районної державної адміністрації Житомирської області |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 03192804 |
| Юридична адреса | 13301, Україна, Житомирська область, м Бердичів, пл. Соборна.23 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
20
Дата підписання
22.12.2025
Дата початку дії
22.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
5`860.48 Гривня без ПДВ
