Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.12.2025 17:13. Дата останніх змін - 23.12.2025 08:18

Канцелярські товари

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-22-021664-a  
ID 902cc8c223db4e1ea21aace70affefd3  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-22-026538-a  
Очікувана вартість закупівлі
5`860.48 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління соціального захисту населення Бердичівської районної державної адміністрації Житомирської області  
Очікувана вартість закупівлі 5`860.48 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
22.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
23.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Папір А4 80г/м2 500 аркушів
Класифікація за ДК 021:2015: 30100000-0 - Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13312, Україна, Житомирська область, місто Бердичів, вул. Вінницька, 37,оф.3.
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 33 пачка
2)
файли для документів А4+, 50мкм 100 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 30100000-0 - Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13312, Україна, Житомирська область, місто Бердичів, вул. Вінницька, 37,оф.3.
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 пачка
3)
блок паперу для нотаток,76*76мм 100 аркушів
Класифікація за ДК 021:2015: 30100000-0 - Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13312, Україна, Житомирська область, місто Бердичів, вул. Вінницька, 37,оф.3.
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 08:16
Версія документу від: 23.12.2025 08:16
ID: 342adbde92e745758f94b69f6894faf9

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління соціального захисту населення Бердичівської районної державної адміністрації Житомирської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 03192804  
Юридична адреса 13301, Україна, Житомирська область, м Бердичів, пл. Соборна.23  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
5`860.48
Гривня без ПДВ
Переможець
22.12.2025 17:15

Укладені договори

Номер договору
20
Дата підписання
22.12.2025
Дата початку дії
22.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
5`860.48 Гривня без ПДВ