Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.12.2025 16:34. Дата останніх змін - 22.12.2025 16:38

Послуги з поточного ремонту та обслуговування організаційної техніки

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-22-020055-a  
ID 5b95e895173c450088e6b6e479bfe5d5  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-22-024592-a  
Очікувана вартість закупівлі
3`150.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

місцезнаходження: 33013, м.Рівне, вул.Шевченка, 45

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Служба у справах дітей виконавчого комітету Рівненської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 3`150.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
22.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
22.12.25

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 7 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
заправка лазерного картриджа
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33013, Україна, Рівненська область, Рівне, вул.Шевченка, 45
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штука
2)
Відновлення лазерного картриджа
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33013, Україна, Рівненська область, Рівне, вул.Шевченка, 45
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 16:34
Версія документу від: 22.12.2025 16:34
ID: ed8e95ed9e714d67bcc115620c73feee

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Служба у справах дітей виконавчого комітету Рівненської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 25675397  
Юридична адреса 33013, Україна, Рівненська область, Рівне, вул.Шевченка, 45  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
486
3`150.00
Гривня без ПДВ
Переможець
22.12.2025 16:37

Укладені договори

Номер договору
486
Дата підписання
22.12.2025
Дата початку дії
22.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
3`150.00 Гривня без ПДВ