Процедура закупівлі оголошена 22.12.2025 10:22. Дата останніх змін - 22.12.2025 10:22
"Постачання КП "Програмний комплекс "Варта" з правом використання до закінчення терміну дії кваліфікованого сертифікату електронного підпису"; Обробка даних та формування кваліфікованого сертифікату відкритого ключа юридичної особи на 1 рік)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-22-003495-a | |
| ID | 410dee79f2874806b88f2b4204f4b612 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-19-019447-a |
Очікувана вартість закупівлі
234.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Відділ соціального захисту населення Гадяцької міської ради | |
| Очікувана вартість закупівлі | 234.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
22.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
22.12.25
Специфікація закупівлі
| 1) |
Обробка даних та формування кваліфікованого сертифікату відкритого ключа юридичної особи на 1 рік)
Класифікація за ДК 021:2015: 72310000-1 - Послуги з обробки даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, м.Гадяч, вул.Шевченка 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 6 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
|
| 2) |
"Постачання КП "Програмний комплекс "Варта" з правом використання до закінчення терміну дії кваліфікованого сертифікату електронного підпису
Класифікація за ДК 021:2015: 72310000-1 - Послуги з обробки даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, м.Гадяч, вул.Шевченка 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 228 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 10:21
Версія документу від: 22.12.2025 10:21
ID: 9d0c7b3314a745b59ba1205c96e4f7df
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Відділ соціального захисту населення Гадяцької міської ради |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 43936445 |
| Юридична адреса | 37300, Україна, Полтавська область, м. Гадяч , вул. Драгоманова, будинок 4, приміщення, 2 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
234.00
Гривня з ПДВ
Переможець
22.12.2025 10:22
Укладені договори
Номер договору
25172529
Дата підписання
18.12.2025
Дата початку дії
18.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
234.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
195.00 Гривня
