Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.12.2025 10:22. Дата останніх змін - 22.12.2025 10:22

"Постачання КП "Програмний комплекс "Варта" з правом використання до закінчення терміну дії кваліфікованого сертифікату електронного підпису"; Обробка даних та формування кваліфікованого сертифікату відкритого ключа юридичної особи на 1 рік)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-22-003495-a  
ID 410dee79f2874806b88f2b4204f4b612  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-19-019447-a  
Очікувана вартість закупівлі
234.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ соціального захисту населення Гадяцької міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 234.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
22.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
22.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Обробка даних та формування кваліфікованого сертифікату відкритого ключа юридичної особи на 1 рік)
Класифікація за ДК 021:2015: 72310000-1 - Послуги з обробки даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, м.Гадяч, вул.Шевченка 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 6 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
2)
"Постачання КП "Програмний комплекс "Варта" з правом використання до закінчення терміну дії кваліфікованого сертифікату електронного підпису
Класифікація за ДК 021:2015: 72310000-1 - Послуги з обробки даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, м.Гадяч, вул.Шевченка 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 228 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 10:21
Версія документу від: 22.12.2025 10:21
ID: 9d0c7b3314a745b59ba1205c96e4f7df

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ соціального захисту населення Гадяцької міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 43936445  
Юридична адреса 37300, Україна, Полтавська область, м. Гадяч , вул. Драгоманова, будинок 4, приміщення, 2  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
25172529
Дата підписання
18.12.2025
Дата початку дії
18.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
234.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
195.00 Гривня