Процедура закупівлі оголошена 22.12.2025 09:23. Дата останніх змін - 22.12.2025 09:23
ДК 021:2015-39130000-2 Офісні меблі
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-22-001436-a | |
| ID | 64ba8d3ec61e4b59ab8e5af5f8423e0c | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-22-001728-a |
Очікувана вартість закупівлі
75`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Неліпинської сільської ради | |
| Очікувана вартість закупівлі | 75`000.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Обгрунтування | ДК 021:2015-39130000-2 Офісні меблі | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
22.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
22.12.25
Специфікація закупівлі
| 1) |
Шафа
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
|
| 2) |
Стіл письмовий
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штука
|
| 3) |
Шафа для сейфу
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
| 4) |
Пенал
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
| 5) |
Тумба під умивальник
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 09:23
Версія документу від: 22.12.2025 09:23
ID: b05d2b088b494e33a2288f32e57b4633
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Неліпинської сільської ради |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 44094077 |
| Юридична адреса | 89308, Україна, Закарпатська область, Мукачівський р-н, село Неліпино, вул.Головна, будинок 157 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
22/12
Дата підписання
22.12.2025
Дата початку дії
22.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
75`000.00 Гривня без ПДВ
