Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 21.12.2025 19:46. Дата останніх змін - 21.12.2025 19:46

Послуги з ремонту принтера

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-21-001662-a  
ID 706237ea93334b13870b5a2c50e49c2c  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-21-002032-a  
Очікувана вартість закупівлі
1`750.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 1`750.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
21.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
21.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Заміна ракеля для HP 1005/1505/725/737
Класифікація за ДК 021:2015: 50320000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
2)
Заміна фотобарабана для HP 1005/1505/725/737
Класифікація за ДК 021:2015: 50320000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
3)
Заправка картриджа HP 1010
Класифікація за ДК 021:2015: 50320000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 послуга
4)
Заміна магнітного вале HP 1005/1505/725/737
Класифікація за ДК 021:2015: 50320000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.12.2025 19:46
Версія документу від: 21.12.2025 19:46
ID: e518bc11dc594f3b9b54981eb5108ece

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 43927158  
Юридична адреса 78405, Україна, Івано-Франківська область, місто Надвірна, вул. Грушевського, буд. 4  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
1`750.00
Гривня без ПДВ
Переможець
21.12.2025 19:46

Укладені договори

Номер договору
238
Дата підписання
16.12.2025
Дата початку дії
16.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
1`750.00 Гривня без ПДВ