Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 21.12.2025 19:14. Дата останніх змін - 21.12.2025 19:14

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-21-001547-a  
ID c719a9bb67f8423591c2d848950c65f8  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-21-001549-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

дивани зі спинкою та підлокітниками, колір сірий

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державна установа "Центр пробації"  
Очікувана вартість закупівлі 28`400.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
21.12.25
Подання пропозицій
до 25.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 3 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Дивани офісні універсальні, зі шкірозамінника, 1500х600-650х750-800мм
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81100, Україна, Львівська область, Пустомити, Кандиби, 3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28.12.2025
Умови поставки: дивани зі спинкою та підлокітниками, колір сірий
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука

Тендерна документація

Проект договору
Договір дивани Пустомити.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.12.2025 19:00
Версія документу від: 21.12.2025 19:00
ID: 7e80e1a6c3a04207b3b65d8879d22b52
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.12.2025 19:14
Версія документу від: 21.12.2025 19:14
ID: 4526ae4adc5648099bc65694ca23d0c5
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.12.2025 19:11
Версія документу від: 21.12.2025 19:11
ID: 4526ae4adc5648099bc65694ca23d0c5

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Дивани офісні універсальні, зі шкірозамі
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Виконання: універсальні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.12.2025
Вид: офісний
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.12.2025
Тип тканини: шкірозамінник
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.12.2025
Глибина загальна від: 600 - 650 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.12.2025
Висота загальна від: 750 - 800 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.12.2025
Ширина загальна Очікуване значення: 1500 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Довідка. На підтвердження даної інформації надати завірені належним чином копії вказаного(их) в довідці договору (договорів) та видаткових накладних, актів прийому-передачі товару, тощо, що підтверджують факт повного виконання умов договору
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 21.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 21.12.2025 19:14  
Початок періоду прийому пропозицій 21.12.2025 19:14  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25.12.2025 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державна установа "Центр пробації"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 41847154  
Юридична адреса 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, буд. 81