Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 21.12.2025 19:19. Дата останніх змін - 21.12.2025 19:32

Дизельне паливо (Євро 5), талон, Бензин А-95 (Євро 5), талон -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-21-001590-a  
ID 3dd67a58f0a64e668c3ad82866dca5ad  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Вимоги щодо якості предмету закупівлі. Якість товару повинна відповідати умовам / вимогам, встановленим чинним законодавством України для цієї категорії Товару. Технічні та якісні характеристики Товару повинні відповідати чинним нормативним актам (державним стандартам / технічним умовам / нормам). Кожна партія палива, що вводиться в обіг або перебуває в обігу, повинна мати документ про якість палива (паспорт якості, сертифікат відповідності тощо). Вимоги до предмета закупівлі 3.1. Бензин та дизельне паливо повинно відпускатись цілодобово на підставі пред’явлення талонів на власних або орендованих АЗС учасника процедури закупівлі, або на АЗС партнерів учасника процедури закупівлі, тощо, розташованих в місті Ужгород Закарпатської області. 3.2. Поставка та передача у власність замовника товару здійснюється за талонами номіналом 10 та 20 літрів де загальна кількість палива по талонах 20 літрів дорівнює загальній кількісті палива по талонах 10 літрів. 3.3. Термін дії талонів повинен становити не менше 12 місяців з дати їх передачі. 3.4. Талони надаються Замовнику протягом 2 календарних днів з моменту заявки Покупця. Вимоги до учасника: 4.1. Учасник у складі пропозиції надає Довідку довільної форми, у якій зазначається інформація про перелік АЗC, за якими буде здійснюватися заправка автотранспорту Замовника в кількості не менше двох АЗС у в межах м. Ужгород за умови руху по дорозі з асфальтованим покриттям, найближча АЗС має знаходитись ( мати місце розташування) на відстані не більше ніж 5 км від місця знаходження Покупця. Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем 100 % вартості за фактично поставлений товар після пред’явлення Продавцем Рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами видаткової накладної на товар.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КП "Ужгородський комбінат комунальних підприємств" Ужгородської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 1`852`660.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
21.12.25
Подання пропозицій
до 25.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня