Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 21.12.2025 16:06. Дата останніх змін - 21.12.2025 16:06

код ДК 021:2015 - 31730000-2 Електротехнічне обладнання (Ретрофіт для комірки КМ-1Ф, ретрофіт для комірки КРУ-2-10)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-21-000989-a  
ID d50078b5b4474029b003c45d48714ac9  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-17-031129-a  
Очікувана вартість закупівлі
1`984`542.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"  
Очікувана вартість закупівлі 1`984`542.00 Гривня (з ПДВ)  
Підстава Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу  
Обгрунтування Внаслідок масованої атаки рф 9-10 жовтня 2025 року по енергетичній інфраструктурі України, у тому числі м. Києва, було пошкоджено електричні мережі ДЕТЕК «Київські електромережі», що привело до масштабних знеструмлень та зупинки насосного обладнання на 28 об’єктах Замовника. Без належного водопостачання та водовідведення залишилась значна кількість мешканців м. Києва. 23.10.2025 (вих. № 3827/30/36/02-25) Замовник звертається щодо необхідності виділення додаткових коштів для реконструкції системи водовідведення та водопостачання шляхом впровадження альтернативних та/або резервних джерел живлення у розмірі 548,0 млн грн в рамках програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2025 рік та рішенням Київської міської ради «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки» № 184/10651 від 23.10.2025 виділено асигнування у сумі 548,0 млн грн для реалізації проєкту для реконструкції системи водовідведення та водопостачання шляхом впровадження альтернативних та/або резервних джерел живлення. 03.11.2025 наказом Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про реконструкцію системи водовідведення та водопостачання шляхом впровадження альтернативних та/або резервних джерел живлення» № 122-ОД від 03.11.2025, Замовника визначено замовником робіт для реконструкції системи водовідведення та водопостачання шляхом впровадження альтернативних та/або резервних джерел живлення. 10.11.2025 на адресу Замовника надійшов Протокол постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій № 36 від 05.11.2025, з визначення завдань Замовнику на здійснення заходів, які спрямовані на забезпечення безперебійного функціонування об’єктів водопостачання та водовідведення шляхом оснащення їх електротехнічним обладнанням, трансформаторами, альтернативними та/або резервними джерелами електроживлення на випадок екстрених відключень електроенергії. 12.11.2025 (вих. № 4102/30/36/02-25), Замовник звертається, щодо здійснення перерозподілу асигнувань в межах головного розпорядника для можливості здійснення процедури закупівлі на придбання альтернативних та/або резервних джерел живлення шляхом зняття з ПЕСР за бюджетною програмою 6091 коштів у розмірі 370,0 млн грн та передбачення їх в бюджеті міста за бюджетною програмою КПКВК 6013 та розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про перерозподіл видатків бюджету містка Києва, передбачених Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на 2025 рік» № 89 від 19.11.2025, здійснено перерозподіл асигнувань Замовнику на придбання альтернативних та/або резервних джерел живлення. Замовником, в рамках опрацювання технічних питань для реалізації проєкту по реконструкції системи водовідведення та водопостачання шляхом впровадження альтернативних та/або резервних джерел живлення, створено робочу групу (наказ № 474 від 31.10.2025 «Про створення робочої групи з питань забезпечення безперебійної роботи водопровідно-каналізаційного господарства під час відключень електроенергії» ( далі – Робоча група) та 18.11.2025 Робочою групою надано технічне завдання для здійснення процедури закупівлі на придбання альтернативних та/або резервних джерел живлення (№ 575/21/21/03-25 від 18.11.2025), яке за результатами роботи Робочої групи було уточнено шляхом внесення відповідних змін (Протокол №58/36/07-25 від 28.11.2025). Враховуючи вище зазначене, в Замовника виникла наявна потреба у здійсненні Закупівлі, а саме електротехнічного обладнання, трансформаторних підстанцій та альтернативних та/або резервних джерел електроживлення для запобігання виникнення надзвичайних ситуацій на об’єктах водовідведення та водопостачання міста Києва у разі відключень електропостачання. Відповідно до Особливостей, алгоритм проведення відкритих торгів передбачає виконання наступних заходів: підготовчий період: визначення потреби; аналіз ринку; визначення розміру бюджетного призначення та його отримання та період проведення процедури закупівлі: планування проведення процедури закупівлі; проведення процедури закупівлі; укладання договору. Строк проведення закупівлі відкритих торгів з підготовчим періодом орієнтовно складає 30 календарних днів. Враховуючи обмежений час для закупівлі ретрофіт для комірки КМ-1Ф та ретрофіт для комірки КРУ-2-10 для встановлення альтернативних/резервних джерел живлення великої потужності та напруги на критично важливих об’єктах водопостачання та водовідведення у м. Києві, у Замовника відсутня можливість проведення цієї Закупівлі у строки, встановленні Особливостями. При цьому, Протоколом постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05.11.2025 № 36 підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі електротехнічного обладнання на забезпечення безперебійного функціонування об’єктів водопостачання та водовідведення на випадок екстрених відключень електроенергії. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, як найшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану, Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі код ДК 021:2015 – 31730000-2 Електротехнічне обладнання (Ретрофіт для комірки КМ-1Ф, ретрофіт для комірки КРУ-2-10) та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підпункту 4 пункту 13 Особливостей. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. З огляду на викладене, рішення щодо проведення даної Закупівлі відповідає чинному законодавству.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
21.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
21.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Ретрофіт для комірки КМ-1Ф
Класифікація за ДК 021:2015: 31730000-2 - Електротехнічне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.12.2025 - 28.02.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
2)
Ретрофіт для комірки КРУ-2-10
Класифікація за ДК 021:2015: 31730000-2 - Електротехнічне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18.12.2025 - 28.02.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.12.2025 16:06
Версія документу від: 21.12.2025 16:06
ID: c1569d108548426690d921651aba55af

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 03327664  
Юридична адреса Україна  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
РЕ01
Дата підписання
18.12.2025
Дата початку дії
18.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2026
Ціна договору
1`984`542.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
1`653`785.00 Гривня