Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 20.12.2025 23:07. Дата останніх змін - 20.12.2025 23:07

Папка з резинкою, папка реєстратор, ручка кулькова, клей ПВА 200г, папка файл А4, ручка кулькова, ручка кулькова, олівці, біндер 51мм. папір офісний (500арк), блок паперу, папка на зав’язках, папка швидкозшивач, папка швидкозшивач А4 паперова, папір для нотаток, диркопробивач, ножиці, стакан для ручок, степлер, скоби до степлера -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-20-002913-a  
ID 2cd676ff80c446e28ba5787e25560c4e  
Очікувана вартість закупівлі
11`924.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ" ГРАДИЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 11`924.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
20.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
20.12.25