Процедура закупівлі оголошена 20.12.2025 20:53. Дата останніх змін - 20.12.2025 20:53
Хліб з пшеничного борошна, без упаковки
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-20-002483-a | |
| ID | 88c15769964d419281ad1fd72c3aa451 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-20-002242-a |
Очікувана вартість закупівлі
342`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Поставка товару Постачальником здійснюється тричі на тиждень (понеділок, середа, п’ятниця) з 07:00 до 12:00 години, окремими партіями, відповідно до наданого Замовником (Покупцем) замовлення на поставку товару, у якому зазначаються найменування, кількість, асортимент товарів та адреса закладу в який необхідно здійснити відвантаження товару. При цьому, зазначені дні та години поставки товару можуть змінюватися Замовником в залежності від виробничої необхідності та фактичної потреби в продуктах харчування, про такі зміни Замовник (Покупець) повідомляє Постачальника відповідним повідомленням. Замовлення на поставку відповідної партії товару подається Замовником (Покупцем) в робочі дні, виключно у письмовій формі та надсилається факсимільним або поштовим зв’язком (рекомендованим листом) або електронним зв’язком, або по телефону (із застосуванням відповідних месенджерів). Замовлення формується Замовником (Покупцем) та надсилається Постачальнику у строк, що не перевищує 3-х робочих днів до моменту здійснення поставки товару Постачальником.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне підприємство "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради | |
| Очікувана вартість закупівлі | 342`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
20.12.25
Подання пропозицій
до 25.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Розрахунки здійснюються в безготівковій формі, шляхом перерахування Покупцем коштів на поточний банківський рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 днів з моменту передачі Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 15 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Покупець не несе відповідальності за порушення строку оплати поставленого товару, що передбачений Договором (незалежно від тривалості затримки щодо оплати прийнятого Покупцем товару), якщо таке порушення сталось не з вини Покупця (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків Покупця, зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка тощо), при цьому Покупець зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Покупця. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Хліб з пшеничного борошна, без упаковки
Класифікація за ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45100, Україна, Волинська область, Луцький р-н, місто Рожище, вул. Шилокадзе Коте, будинок 19
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: Поставка товару Постачальником здійснюється тричі на тиждень (понеділок, середа, п’ятниця) з 07:00 до 12:00 години, окремими партіями, відповідно до наданого Замовником (Покупцем) замовлення на поставку товару, у якому зазначаються найменування, кількість, асортимент товарів та адреса закладу в який необхідно здійснити відвантаження товару. При цьому, зазначені дні та години поставки товару можуть змінюватися Замовником в залежності від виробничої необхідності та фактичної потреби в продуктах харчування, про такі зміни Замовник (Покупець) повідомляє Постачальника відповідним повідомленням. Замовлення на поставку відповідної партії товару подається Замовником (Покупцем) в робочі дні, виключно у письмовій формі та надсилається факсимільним або поштовим зв’язком (рекомендованим листом) або електронним зв’язком, або по телефону (із застосуванням відповідних месенджерів). Замовлення формується Замовником (Покупцем) та надсилається Постачальнику у строк, що не перевищує 3-х робочих днів до моменту здійснення поставки товару Постачальником.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9000 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_хліб_.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.12.2025 20:50
Версія документу від: 20.12.2025 20:50
ID: 43e30b1560604e2792953b7ceae4a615
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.12.2025 20:53
Версія документу від: 20.12.2025 20:53
ID: 90557349ce994d7aa03c75c25c5dc20d
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Упаковка Очікуване значення: ні
Нарізаний Очікуване значення: ні
Вид борошна: пшеничне
Вид: хліб
|
Дати та строки
| Дата публікації | 20.12.2025 20:53 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 20.12.2025 20:53 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 25.12.2025 09:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне підприємство "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 01982910 |
| Юридична адреса | 45100, Україна, Волинська область, м. Рожище , вул. Коте Шилокадзе, 19 |
