Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 20.12.2025 16:53. Дата останніх змін - 21.12.2025 09:54

Канцтовари (Офісний папір, конверти, ручки для писання та олівці, дошки, штемпелі для датування, опечатування та нумерування; штемпельні подушечки, біндери, канцелярські скрепки, скоби, вироби пластмасові інші (штамп, файл, папки пласт., інше)) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-20-001860-a  
ID 0c6deba6028e430088191db419a4fae7  
Очікувана вартість закупівлі
8`728.48 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника НОВОАЙДАРСЬКА СЕЛИЩНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ ЩАСТИНСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 8`728.48 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
20.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
21.12.25