Процедура закупівлі оголошена 20.12.2025 14:35. Дата останніх змін - 20.12.2025 14:35
ДК 021:2015 код 15840000-8 "Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби" (какао-порошок)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-20-001443-a | |
| ID | 2d6385ab84f34dd89f65c5ce9b149b19 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-20-001370-a |
Очікувана вартість закупівлі
1`553`400.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації | |
| Очікувана вартість закупівлі | 1`553`400.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
20.12.25
Подання пропозицій
до 25.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 90 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Какао-порошок 10-12%, ДСТУ 4391, фасування 80-100г
Класифікація за ДК 021:2015: 15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, Заклади освіти Дарницького району м. Києва відповідно до Дислокації (Додаток № 3 до Договору)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проект договору (какао- порошок).doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.12.2025 14:34
Версія документу від: 20.12.2025 14:34
ID: 7a87d390b41646ff9b982d49ad77bc2a
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.12.2025 14:34
Версія документу від: 20.12.2025 14:34
ID: 4d91c6e7d7e5448dba59441139c0b35f
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Характеристики не суперечать ДСТУ 4391: так
Масова частка жиру (какао масла), %: 10-12
Маса нетто від: 80 - 100 грам
|
|
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Посилання на законодавство
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 5 percent
Прийнятні докази:
Документ. Банківська гарантія забезпечення договору.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 14 day
|
Дати та строки
| Дата публікації | 20.12.2025 14:35 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 20.12.2025 14:35 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 25.12.2025 00:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 37448113 |
| Юридична адреса | 02091, Україна, Київська область, Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
