Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.12.2025 20:57. Дата останніх змін - 19.12.2025 20:57

Офісне устаткування та приладдя різне ( блок паперу 75*75 клеєний) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-19-024210-a  
ID b446452f1e9046d3a9dfc3a21afc880c  
Очікувана вартість закупівлі
29.50 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У КАЛАНЧАЦЬКОМУ РАЙОНІ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 29.50 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
19.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
19.12.25
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня