Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.12.2025 16:50. Дата останніх змін - 19.12.2025 16:50

Послуги із заправки та відновлення картриджів (код ДК 021:2015:50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-19-021473-a  
ID 98d1fc9da43340e98ed69c18dcd7f554  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області  
Загальна очікувана вартість закупівлі 403`690.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
19.12.25
Період уточнень
до 25.12.25
Період оскаржень
до 25.12.25
Подання пропозицій
до 28.12.25
Залишилось 7 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
29.12.25
Наразі немає жодного запитання від учасників