Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.12.2025 16:47. Дата останніх змін - 19.12.2025 16:47

Нове будівництво споруди подвійного призначення з захисними властивостями протирадіаційного укриття КЗ "Тупичівський ліцей" Тупичівської сільської ради за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, с. Тупичів, вул. Чернігівська, 40 (коригування) за кодом ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-19-021697-a  
ID 20c69a4f4d7f4fa59a97d3164c473db7  
Очікувана вартість закупівлі
1`207`573.20 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ТУПИЧІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА  
Очікувана вартість закупівлі 1`207`573.20 Гривня (з ПДВ)  
Підстава Виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю  
Обгрунтування Умови та обставини, якими керувався Замовник: Між Замовником та підрядною організацією – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ „ФІРМА „МЖК-СЕРВІС” за результатами проведення процедури відкритих торгів (UA-2024-07-03-006361-a) укладено договір підряду №69 від 07.08.2024 року на суму 24 711 788,15 грн. з ПДВ. 28 листопада 2025 р. ціну вказаного договору було змінено (додаткова угода №3) і вона склала 22 644 123,60 грн. з ПДВ. Станом 16.12.2025 р. сума фактичної оплати за договором складає 22 644 123,60 грн. з ПДВ. У процесі виконання будівельних робіт, колегіально, за участі підрядника, проектанта та представника технічного нагляду, проведені додаткові обстеження об’єкта (що засвідчено відповідними протоколами нарад № 1 від 06.03.2025; № 2 від 18.06.2025; № 3 від 11.07.2025; № 4 від 30.07.2025; № 5 від 12.08.2025; № 6 від 29.08.2025; № 7 від 05.09.2025) та виявлено необхідність у виконанні додаткових робіт, які безпосередньо пов’язані з предметом закупівлі, які належним чином узгоджені із Замовником. Таким чином, виникла необхідність у внесенні змін до проектно-кошторисної документації, зокрема в частині додаткових робіт, враховуючи заміну деяких робіт. Розробником проектної документації по об’єкту є ФОП Мельник Станіслав Петрович (код 3131518397), відповідно і коригування проектної документації було виконано автором проекту. Проектна документація пройшла експертизу та отримала експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво № 2348/25 від 19.11.2025 року (реєстраційний номер ЄДЕССБ: EX01:5006-0941-1658-6787) за наступними напрямами: з питань міцності, надійності, довговічності; з питань охорони праці; з питань екології; з питань енергозбереження; з питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення; з питань техногенної безпеки; з питань пожежної безпеки; з питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту; з питань кошторисної частини проектної документації; щодо об’єктів, які споруджуються із залученням державних коштів; архітектурне об'ємне проектування; з питань інженерного забезпечення; з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Відповідно до отриманих результатів роботи з коригування проектно-кошторисної документації за договором від 10.11.2025 року № 22, до проекту внесено, зокрема, такі зміни: - виконання підпорної стіни в збірному варіанті з блоків ФБС; - заміна лічильника електричної енергії на лічильник прямого включення; - врахування додаткового радіатора; - додавання підсипки дрібнозернистим піском під цементно-піщану підлогу; - заміна рішення щодо покриття проїздів (тротуарів) із утрамбовуючого щебеню на плитку ФЕМ; - додавання фарбування захисно-герметичних дверей, які в проекті тільки прогрунтовані; - зміна конструкції поручнів з урахуванням додаткових елементів кріплення; - прокладання каналізаційних труб для відкачування стоків та установлення зворотнього клапану; та низка інших змін у проекті. Загальна очікувана вартість додаткових будівельних робіт, необхідних для реалізації проекту, становить 1 207 573,20 грн. з ПДВ. Оскільки без виконання додаткових робіт неможливе введення в експлуатацію вказаного вище об’єкту, враховуючи вартісні межі додаткових робіт, Замовник має усі підстави для здійснення закупівлі додаткових робіт шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у підрядної організації - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ „ФІРМА „МЖК-СЕРВІС”.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
19.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
19.12.25