Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.12.2025 16:02. Дата останніх змін - 19.12.2025 16:02

Послуги з аварійно-поточного ремонту дерев'яної підлоги актового залу ліцею №6 "Лідер" Полтавської міської ради за адресою м. Полтава, вул. В.Чорновола, 3 (код за ДК 021:2015: 45430000-0 Покривання підлоги та стін)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-19-020319-a  
ID a338e0a5d4334a0bbcacfcc9a4c4e297  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-19-023335-a  
Очікувана вартість закупівлі
71`587.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Ліцей № 6 "Лідер" Полтавської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 71`587.00 Гривня (без ПДВ)  
Підстава Виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю  
Обгрунтування Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з аварійно-поточного ремонту дерев'яної підлоги актового залу ліцею №6 "Лідер" Полтавської міської ради за адресою м. Полтава, вул. В.Чорновола, 3 (код за ДК 021:2015: 45430000-0 Покривання підлоги та стін) Розмір бюджетного призначення: 71587,00 грн. згідно з Довідкою про зміни до кошторису на 2025рік №43 від 10.12.2025р. Застосування виключення: відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Особливості здійснення закупівлі: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 03 лютого 2026 року. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Обсяг закупівлі визначається на підставі дефектного акту, а також з урахуванням потреби замовника на період до кінця 2025 року. Відповідно до службової записки заступника директора з господарської роботи Анжеліки МОШИНЕЦЬ від 17.12.2025р. існує нагальна потреба у здійсненні Закупівлі. ЛІЦЕЙ № 6 "ЛІДЕР" укладено договір на виконання послуг з аварійно-поточного ремонту дерев'яної підлоги актового залу ліцею №6 "Лідер" Полтавської міської ради за адресою м. Полтава, вул. В.Чорновола, 3 (код за ДК 021:2015: 45430000-0 Покривання підлоги та стін) за результатами закупівлі ID: UA-2025-11-03-012886-a. У ході проведення аварійно-поточного ремонту дерев'яної підлоги актового залу ліцею №6 під час демонтажу покриття, було виявлено порушення дощатої підлоги на загальній площі 26,4 м2. Для якісного виконання робіт потрібно провести заміну дерев’яної підлоги та лаг на даних ділянках. Натомість є необхідність додаткового розбирання простильних підлог, лаг з дощок і брусків та улаштування дощатих покриттів товщиною 36мм площею до 10 м2 і укладання по перекреттю лаг з брусків площею покриття підлоги до 10 м2 при проведенні поточного ремонту, що виникла непередбачувано, неочікувано безпосередньо в процесі виконання послуг з поточного ремонту (дефектний акт та лист організації, що здійснює поточний ремонт, додається). При цьому кошти на додаткові послуги з поточного ремонту рішенням сесії Полтавської міської ради 10 грудня 2025р. (Довідка про зміни до кошторису на 2025р., додається) виділені на кінець бюджетного періоду чим підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі. Таким чином, враховуючи зазначене, з метою якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу, та/або спрощеної закупівлі, та/або рамкової угоди для закупівлі послуг з аварійно-поточного ремонту дерев'яної підлоги актового залу ліцею №6 "Лідер" Полтавської міської ради за адресою м. Полтава, вул. В.Чорновола, 3 (код за ДК 021:2015: 45430000-0 Покривання підлоги та стін) та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у формі цього файлу «Обґрунтування підстави». Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Дефектний акт на аварійно-поточний ремонт дерев'яної підлоги актового залу ліцею №6 "Лідер" Полтавської міської ради за адресою м. Полтава, вул. В.Чорновола, 3; 2. Службова записка заступника директора з господарської роботи Анжеліки МОШИНЕЦЬ від 17.12.2025р.; 3. Довідка про зміни до кошторису на 2025рік №43 від 10.12.2025р; 4. Лист ФОП Сьомик В.Г. вих.№629 від 28 листопада 2025р.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
19.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
19.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з аварійно-поточного ремонту дерев'яної підлоги актового залу ліцею №6 "Лідер" Полтавської міської ради за адресою м. Полтава, вул. В.Чорновола, 3
Класифікація за ДК 021:2015: 45430000-0 - Покривання підлоги та стін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36003, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. В.Чорновола, 3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Нетипізований документ
Додатки до обгрунтування.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 16:01
Версія документу від: 19.12.2025 16:01
ID: c407a26eeeb946ac95cf4d70d80687d6
Нетипізований документ
Обгрунтування підстави Пот.рем..pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 16:01
Версія документу від: 19.12.2025 16:01
ID: 8e20e92ad7a144da92951ac1155798a9
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 16:01
Версія документу від: 19.12.2025 16:01
ID: 85b71ba77d6d40e782b9b3378d52f964

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Ліцей № 6 "Лідер" Полтавської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 23280212  
Юридична адреса 36003, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул. В. Чорновола,будинок 3  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
71`587.00
Гривня без ПДВ
Переможець
19.12.2025 16:01

Укладені договори

Номер договору
79
Дата підписання
17.12.2025
Дата початку дії
17.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
71`587.00 Гривня без ПДВ