Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.12.2025 15:08. Дата останніх змін - 19.12.2025 15:08

Контактор

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-19-017663-a  
ID 56b3643e83b44c66845989a402d95369  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-19-019846-a  
Очікувана вартість закупівлі
4`185.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс"  
Очікувана вартість закупівлі 4`185.00 Гривня (з ПДВ)  
Підстава Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу  
Обгрунтування Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 03.02.2026р. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких, у тому числі, входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до кінця 2025 року. Відповідно до службової записки начальника тролейбусного депо Ружицького В.С. №3555 від 12.12.2025 р. існує нагальна потреба у здійсненні Закупівлі. Згідно службової записки у зв’язку із неплановим ремонтом тролейбуса з інв. №168, а саме виходу з ладу контактора/пускача CL02D310T, необхідно терміново закупити дану запчастину, щоб зменшити термін простою тролейбуса в депо. Таким чином, з огляду на норми Особливостей є необхідність та підстави прийняти рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підпункту 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
19.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
19.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Контактор BF18 10 L024
Класифікація за ДК 021:2015: 31610000-5 - Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79013, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сахарова А. академіка буд.2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука

Тендерна документація

Нетипізований документ
Акт.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 15:07
Версія документу від: 19.12.2025 15:07
ID: 87c85234d7b7495f890632ffa136f272
Нетипізований документ
Протокол №65.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 15:07
Версія документу від: 19.12.2025 15:07
ID: 888eef451dba4681a0f4849936f6e356
Нетипізований документ
Службова записка.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 15:07
Версія документу від: 19.12.2025 15:07
ID: af3698cfb4a24072811640980eea83eb
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 15:08
Версія документу від: 19.12.2025 15:08
ID: bb75e0308adf42a19fe9ea8e0d622b5e

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 03328406  
Юридична адреса 79013, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сахарова А. академіка буд.2  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
4`185.00
Гривня з ПДВ
Переможець
19.12.2025 15:07

Укладені договори

Номер договору
АП-00002387
Дата підписання
19.12.2025
Дата початку дії
19.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
4`185.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
3`487.50 Гривня