Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.12.2025 14:44. Дата останніх змін - 19.12.2025 14:44

Канцелярські товари відповідно до Єдиного закупівельного словника код ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-19-016236-a  
ID e7d8443455f04e62a749ceed4ef19245  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-19-018801-a  
Очікувана вартість закупівлі
3`489.60 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ ЛАННІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 3`489.60 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
19.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
19.12.25

Специфікація закупівлі

1)
папір А-4 80г 500аркJK Copier B
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25 пачка
2)
Грифель Buromax 0.5мм 2В (12шт в футлярі)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
3)
Ручка масляна Economix ICEBERG одноразова 0,7мм синя
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 14:44
Версія документу від: 19.12.2025 14:44
ID: 4168f092a8c2440bbb7c1be7a6464804

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ ЛАННІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44582317  
Юридична адреса 39541, Україна, Полтавська область, с-ще Ланна, вул. Шкільна, 18  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
44365
Дата підписання
19.12.2025
Дата початку дії
19.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
3`489.60 Гривня без ПДВ