Процедура закупівлі оголошена 19.12.2025 12:35. Дата останніх змін - 19.12.2025 12:35
Хліб з пшеничного борошна, нарізаний, в упаковці; хліб з суміші житнього і пшеничного борошна, нарізаний, в упаковці; булочка здобна
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-19-010655-a | |
| ID | b36db64d24834bb290c0a7a80d8f53db | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-18-029372-a |
Очікувана вартість закупівлі
925`680.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Постачальник забезпечує доставку, розвантаження товару Замовнику за адресою: м. Львів, вул. Клепарівська, 35 або в межах Львівської області до 100 км, у залежності від службової необхідності Замовника. Граничний термін поставки (передачі) Товару Замовнику – 31.12.2026 р. Постачання товару відбувається дрібними партіями до трьох разів на тиждень протягом 2026 року в обсягах, зазначених у заявці Замовника, в залежності від фактичної потреби Замовника. Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 30 робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України. Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України. Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 925`680.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
19.12.25
Подання пропозицій
до 24.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 30 робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України. Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України. Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 30 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Хліб з пшеничного борошна, нарізаний, в упаковці
Класифікація за ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007 , Україна, Львівська область, Львів, 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: Постачальник забезпечує доставку, розвантаження товару Замовнику за адресою: м. Львів, вул. Клепарівська, 35 або в межах Львівської області до 100 км, у залежності від службової необхідності Замовника.
Граничний термін поставки (передачі) Товару Замовнику – 31.12.2026 р.
Постачання товару відбувається дрібними партіями до трьох разів на тиждень протягом 2026 року в обсягах, зазначених у заявці Замовника, в залежності від фактичної потреби Замовника.
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 30 робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України.
Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України.
Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12000 кілограм
|
| 2) |
Хліб з суміші житнього і пшеничного борошна, нарізаний, в упаковці
Класифікація за ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007 , Україна, Львівська область, Львів, 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: Постачальник забезпечує доставку, розвантаження товару Замовнику за адресою: м. Львів, вул. Клепарівська, 35 або в межах Львівської області до 100 км, у залежності від службової необхідності Замовника.
Граничний термін поставки (передачі) Товару Замовнику – 31.12.2026 р.
Постачання товару відбувається дрібними партіями до трьох разів на тиждень протягом 2026 року в обсягах, зазначених у заявці Замовника, в залежності від фактичної потреби Замовника.
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 30 робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України.
Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України.
Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3600 кілограм
|
| 3) |
Булочка здобна
Класифікація за ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007 , Україна, Львівська область, Львів, 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: Постачальник забезпечує доставку, розвантаження товару Замовнику за адресою: м. Львів, вул. Клепарівська, 35 або в межах Львівської області до 100 км, у залежності від службової необхідності Замовника.
Граничний термін поставки (передачі) Товару Замовнику – 31.12.2026 р.
Постачання товару відбувається дрібними партіями до трьох разів на тиждень протягом 2026 року в обсягах, зазначених у заявці Замовника, в залежності від фактичної потреби Замовника.
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 30 робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України.
Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України.
Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6600 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проєкт договору Хліб.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 12:34
Версія документу від: 19.12.2025 12:34
ID: f6fcf2101cd14a82a578df680d927db5
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 12:35
Версія документу від: 19.12.2025 12:35
ID: c6f49247abb148e3b11c0ba069615315
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Посилання на законодавство
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю (Документами, що підтверджують надання Переможцем відбору забезпечення виконання зобов’язання є (документи засвідчені банком, що чинні на дату укладення договору та які надаються Замовнику не пізніше укладення даного Договору):
- оригінал банківської гарантії, що видана Переможцю відбору установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»;
- копія ліцензії, виданої банку чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. Зазначена копія повинна бути завірена банком;
- копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком;
- довідка довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих Замовником на рахунок під покриття банківської гарантії доказ транзакції - за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка/штемпель/штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію).) Очікуване значення: 5 відсоток
Прийнятні докази:
Документ. Банківська гарантія забезпечення договору.
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Вид: хліб
Вид борошна: пшеничне
Нарізаний Очікуване значення: Так
Упаковка Очікуване значення: Так
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Вид: хліб
Вид борошна: житнє, пшеничне
Нарізаний Очікуване значення: Так
Упаковка Очікуване значення: Так
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Вид: булочка здобна
Начинка: без начинки
|
Дати та строки
| Дата публікації | 19.12.2025 12:35 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 19.12.2025 12:35 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 24.12.2025 09:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 08571340 |
| Юридична адреса | 79007 , Україна, Львівська область, Львів, 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35 |
