Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.12.2025 11:36. Дата останніх змін - 19.12.2025 11:57

Природний газ

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-19-007967-a  
ID ffafbe799eb24ef1b9d5c09b1ff3c009  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-17-003928-a  
Очікувана вартість закупівлі
272`841.60 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління освіти і науки Сумської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 272`841.60 Гривня (з ПДВ)  
Підстава Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом  
Обгрунтування Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом президента України від 24.02.2022 року №64 (із змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 14.02.2024 року. Статтею 4 Указу №64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом підпункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 року №794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положенням Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли, зокрема, відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документаціїзакупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Замовником в електронній системі закупівель була оголошена процедура відкритих торгів (з Особливостями) за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 «09120000-6 – Газове паливо» (Природний газ), ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-08-011964-a. Вищезазначена закупівля природного газу була автоматично відмінена електронною системою закупівель 16.12.2025 року у зв’язку з неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Особливостями, відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі природного газу додається. При цьому потреба у закупівлі природного газу на період з 01.01.2026 по 31.03.2026 року не відпала. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель. Умови постачання природного газу повинні відповідати наступним нормативно-правовим актам: - Закону України «Про ринок природного газу»; - Правилам постачання природного газу (затверджені Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 №2496); - іншим нормативно-правовим актам, прийнятим на виконання Закону України «Про ринок природного газу». Отже, враховуючи вищезазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби в придбанні природного газу, замовником прийнято рішення щодо здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення закупівлі, як виняток підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли, відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації і укладення договору.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
19.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
19.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Природний газ
Класифікація за ДК 021:2015: 09123000-7 - Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м.Суми, с.Піщане, вул. Шкільна, 26; с.В-Піщане, вул. Парнянська, 13
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.01.2026 - 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 16 тисяча кубічних метрів

Тендерна документація

Нетипізований документ
Обгрунтування підстави.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 11:36
Версія документу від: 19.12.2025 11:36
ID: 3202cff539324a18a91390d368fd0db1
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 11:54
Версія документу від: 19.12.2025 11:54
ID: 370ccf4dfa374d3e885942072eb57a24

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління освіти і науки Сумської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02147894  
Юридична адреса 40035, Україна, Сумська область, Суми, вул. Харківська, 35  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
№17-12030/25-БО-Т від 18.12.2025
Дата підписання
18.12.2025
Дата початку дії
18.12.2025
Дата завершення дії
31.03.2026
Ціна договору
272`841.60 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
227`368.00 Гривня