Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.12.2025 09:47. Дата останніх змін - 24.12.2025 12:12

Пелети паливні з лушпиння соняшника , 8мм, ДСТУ 7124 -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-19-002749-a  
ID 6f6abd352bbe4a2aab5c3866ed2f2e11  
Очікувана вартість закупівлі
87`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Оплата Товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Розрахунки з Постачальником здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 банківських днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Замовник не несе відповідальності за порушення строку оплати за поставлений товар, що передбачений цим пунктом (незалежно від тривалості затримки щодо оплати за поставлений товар), якщо таке порушення сталось не з вини Замовника (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків Замовника, зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка, тощо), при цьому Замовник зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Замовника. Місце поставки Товару здійснюється на адресу : - Дніпропетровська обл.., Криворізький район , Дніпропетровська обл., Криворізький район, с.Новолатівка, вул.Шкільна 18 - 7 тонн; Дніпропетровська обл.,. Поставка Товару здійснюється в обсягах, зазначених у заявці Замовника, що складається відповідно до фактичної потреби. Товар, з метою його зручності у використанні повинен бути пофасований в мішки вагою 35 кілограм кожен або в біг-бегах 1000кг . Товар постачається Постачальником, його власним або орендованим спеціалізованим транспортним засобом, доставка та розвантаження здійснюється за рахунок сил та засобів постачальника. Одночасно з передачею Продукції Постачальник передає Замовнику наступні документи: - один оригінальний екземпляр накладної на відпуск товару. - документ про якість чинний на дату поставки.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОЛАТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРИВОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 87`500.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
19.12.25
Подання пропозицій
до 24.12.25
Кваліфікація переможця
з 24.12.25
Пропозиції розглянуті
з 24.12.25
Завершена
24.12.25
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня