Процедура закупівлі оголошена 18.12.2025 22:35. Дата останніх змін - 18.12.2025 22:35
Канцелярські товари
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-18-026559-a | |
| ID | 64a43ada6bce423cad2c47d6596dbeee | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-18-033138-a |
Очікувана вартість закупівлі
1`752.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Заклад дошкільної освіти (дитячий садок) № 13 "Краплинка" Чернівецької міської ради | |
| Очікувана вартість закупівлі | 1`752.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
18.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
18.12.25
Специфікація закупівлі
| 1) |
Папір для ксерокса
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58004, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Київська, буд.33
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 штука
|
| 2) |
Папка -конверт
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58004, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Київська, буд.33
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
| 3) |
Файли 100шт
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58004, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Київська, буд.33
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.12.2025 22:35
Версія документу від: 18.12.2025 22:35
ID: d7e3c596102a4b32ab9d296d309eaca1
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Заклад дошкільної освіти (дитячий садок) № 13 "Краплинка" Чернівецької міської ради |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 21430710 |
| Юридична адреса | 58004, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Київська, буд. 33 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
66 ПП-25
Дата підписання
18.12.2025
Дата початку дії
18.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
1`752.00 Гривня без ПДВ
