Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 18.12.2025 22:35. Дата останніх змін - 18.12.2025 22:35

Канцелярські товари

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-18-026559-a  
ID 64a43ada6bce423cad2c47d6596dbeee  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-18-033138-a  
Очікувана вартість закупівлі
1`752.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Заклад дошкільної освіти (дитячий садок) № 13 "Краплинка" Чернівецької міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 1`752.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
18.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
18.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Папір для ксерокса
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58004, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Київська, буд.33
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 штука
2)
Папка -конверт
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58004, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Київська, буд.33
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
3)
Файли 100шт
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58004, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Київська, буд.33
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.12.2025 22:35
Версія документу від: 18.12.2025 22:35
ID: d7e3c596102a4b32ab9d296d309eaca1

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Заклад дошкільної освіти (дитячий садок) № 13 "Краплинка" Чернівецької міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 21430710  
Юридична адреса 58004, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Київська, буд. 33  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
1`752.00
Гривня без ПДВ
Переможець
18.12.2025 22:35

Укладені договори

Номер договору
66 ПП-25
Дата підписання
18.12.2025
Дата початку дії
18.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
1`752.00 Гривня без ПДВ