Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 18.12.2025 22:05. Дата останніх змін - 18.12.2025 22:05

Меблі офісні

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-18-026342-a  
ID ca589bbbfe254821976af353cf664c18  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-18-032792-a  
Очікувана вартість закупівлі
45`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КИСЕЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 45`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
18.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
18.12.25

Специфікація закупівлі

1)
стіл
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
2)
стіл для комп'ютера
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
3)
Трибуна для доповідей
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
4)
підставка для прапора
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
5)
тримач для прапора
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.12.2025 22:05
Версія документу від: 18.12.2025 22:05
ID: d8132849d51a468bbcb70761444a8031

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КИСЕЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04412018  
Юридична адреса 15530, Україна, Чернігівська область, с. Киселівка, вул. Молодіжна, будинок 10  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
45`000.00
Гривня без ПДВ
Переможець
18.12.2025 22:05

Укладені договори

Номер договору
140
Дата підписання
16.12.2025
Дата початку дії
16.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
45`000.00 Гривня без ПДВ