Процедура закупівлі оголошена 18.12.2025 22:05. Дата останніх змін - 18.12.2025 22:05
Меблі офісні
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-18-026342-a | |
| ID | ca589bbbfe254821976af353cf664c18 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-18-032792-a |
Очікувана вартість закупівлі
45`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КИСЕЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 45`000.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
18.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
18.12.25
Специфікація закупівлі
| 1) |
стіл
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
| 2) |
стіл для комп'ютера
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
| 3) |
Трибуна для доповідей
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
| 4) |
підставка для прапора
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
| 5) |
тримач для прапора
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.12.2025 22:05
Версія документу від: 18.12.2025 22:05
ID: d8132849d51a468bbcb70761444a8031
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КИСЕЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 04412018 |
| Юридична адреса | 15530, Україна, Чернігівська область, с. Киселівка, вул. Молодіжна, будинок 10 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
140
Дата підписання
16.12.2025
Дата початку дії
16.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
45`000.00 Гривня без ПДВ
