Процедура закупівлі оголошена 18.12.2025 17:41. Дата останніх змін - 18.12.2025 17:43
Послуги з управління побутовими відходами на території Глибочицької територіальної громади
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-18-023774-a | |
| ID | b1b783aed7174400980f268961bd0fd0 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-18-027496-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
3`062`949.57 Гривня
Вартість участі в цій закупівлі становить 2040.00 Гривня
Зареєструйтесь та візьміть участь в аукціоні
або авторизуйтеся, якщо Ви вже є Учасником
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Місцезнаходження Замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: відкриті торги з урахуванням «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 3`062`949.57 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
18.12.25
Період уточнень
до 23.12.25
Період оскаржень
до 23.12.25
Подання пропозицій
до 26.12.25
Залишилось 6 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
26.12.25
Специфікація закупівлі
Лот №1. Послуги з управління побутовими відходами на території Глибочицької територіальної громади
Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування
Параметри торгів
| Очікувана вартість закупівлі | 3`062`949.57 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 15`314.75 Гривня | |
| Дата початку аукціону за лотом | 26.12.2025 13:53 |
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Надання послуг | |
| Опис | Умови оплати та порядок розрахунків: оплата за надані послуги здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця впродовж 10 (десяти) календарних днів з дня підписання Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами) | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 10 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Послуги з управління побутовими відходами на території Глибочицької територіальної громади (послуги з управління побутовими відходами у мішках)
Класифікація за ДК 021:2015: 90511200-4 - Послуги зі збирання побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, с.Глибочиця, с.Березина, с.Гадзинка, с. Малі Кошарища, с. Великі Кошарища, с.Студениця, с.Кмитів, с.Городенка, с.Руденька, с.Нова Вигода, с. Клітчин, с. Калинівка, вулиці населених пунктів Глибочицької сільської ради
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4292.4 метр кубічний
|
| 2) |
Послуги з управління побутовими відходами на території Глибочицької територіальної громади (послуги з управління побутовими відходами у контейнерах)
Класифікація за ДК 021:2015: 90511200-4 - Послуги зі збирання побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12405, Україна, Житомирська область, с. Левків, за адресами розташування контейнерів в с. Левків згідно Додатку 1 до тендерної документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4146.6 метр кубічний
|
Тендерна документація
![]() |
Тендерна документація
Тендерна документація.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.12.2025 17:41
Версія документу від: 18.12.2025 17:41
ID: 7e4dc948389446abb9a8923debb3ad59
|
![]() |
Нетипізований документ
Додаток 2.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.12.2025 17:41
Версія документу від: 18.12.2025 17:41
ID: b0c9e19869e7454eaf29ae21ccc5167f
|
![]() |
Нетипізований документ
Інформація відповідно до Порядку.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.12.2025 17:41
Версія документу від: 18.12.2025 17:41
ID: 88ac70f2fe5c4a0697caede2121335a3
|
![]() |
Проект договору
Додаток 1.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.12.2025 17:41
Версія документу від: 18.12.2025 17:41
ID: d0ec23de2acd4068afd99277e12953c2
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.12.2025 17:43
Версія документу від: 18.12.2025 17:43
ID: 58ff4a6c8de84756b58d77088e8e1ae5
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Посилання на законодавство
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Посилання на законодавство
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
|
|
Наявність антикорупційної програми
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Очікуване значення: Так
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Посилання на законодавство
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
|
|
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Очікуване значення: 90 день
|
|
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою.
Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
|
|
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
У тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Посилання на законодавство
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" Очікуване значення: Так
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1. Розділу III тендерної документації наступні документи:
1) довідку, складену учасником згідно наведеного нижче зразка (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ім’я або ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності), що містить інформацію про наявність в учасника спецтехніки, необхідної для надання послуг згідно технічного завдання даної закупівлі.
Учасник повинен підтвердити наявність не менше 2 (двох) одиниць спецтехніки.
Зразок довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі наведений у Додатку 1 до тендерної документації.
Довідка може містити іншу додаткову інформацію на розсуд Учасника.
Підставами використання спецтехніки можуть бути: право власності, право користування (оренди, суборенди, лізингу, позички, за довіреністю тощо) або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах.
Право власності на спецтехніку підтверджується копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/свідоцтва про реєстрацію машини, або іншим документом, що підтверджує право власності на спецтехніку, що визначена змістом довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі (далі по тексту цього пункту - довідки).
Право користування (оренди, суборенди, лізингу, позички, за довіреністю тощо) підтверджується копією правовстановлюючого(-их) документа(-ів) договірного характеру, що підтверджує(-ють) законні підстави використання Учасником на договірних засадах спецтехніки, визначеної змістом довідки, та разом з копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/свідоцтва про реєстрацію машини.
Отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах підтверджується копією документів договірного характеру, що підтверджують забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами з використання спецтехніки, визначеної змістом довідки, та разом з копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/свідоцтва про реєстрацію машини.
Такий(-і) документ(-и) договірного характеру подається(-ються) Учасником разом з усіма додатками до нього, які згідно змісту такого(-их) документу(-ів) визначені як невід’ємні його частини. Зазначений(-і) вище документ(-и) договірного характеру, що підтверджують право користування та/або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах повинен(-ні) містити інформацію про найменування спецтехніки, марку, модель, реєстраційний номер відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/свідоцтва про реєстрацію машини. У разі, якщо згідно змісту такого(-их) документу(-ів) договірного характеру невід’ємною частиною визначені акт(-и) наданих послуг та/або рахунок(-и), оформлені на підставі такого договору(-ів), то такі акт(-и) наданих послуг та/або рахунок(-и) не подаються Учасником у складі тендерної пропозиції. Неподання таких документів не вважатиметься невідповідністю вимогам тендерної документації.
Також такий(-і) документ(-и) договірного характеру, крім договору(-ів) лізингу, повинен(-ні) бути дійсними та чинними протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі, на всю спецтехніку, яка не є власністю Учасника. Договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю.
У разі, якщо орендодавець, або лізингодавець тощо, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, суборенди, лізингу, позички, за довіреністю, договору на отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах тощо, не є власниками спецтехніки, то тендерна пропозиція Учасника має також містити:
- посвідчену власником копію(-ї) документу(-ів), який(-і) підтверджує(-ють) право власності на вказане у відповідному договорі спецтехніку згідно інформації абзацу 7 пункту 1.1.1. цього Додатку (якщо власником є фізична особа – копія(-ї) має(-ють) бути посвідчена(-і) нотаріально);
- копію(-ї) договору(-ів), які повинні бути дійсними та чинними протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі, укладених з власником у відповідності до вимог чинного законодавства; та який(-і) підтверджує(-ють) право другої сторони такого договору(-ів), що не є власником спецтехніки, надавати у користування третій стороні таку спецтехніку, що визначена таким договором (стосується договорів оренди у випадку передачі/щодо передачі спецтехніки, визначеної договором, у суборенду).
У разі залучення для підтвердження своєї відповідності цьому кваліфікаційному критерію потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, вищевикладені вимоги застосовуються до такого / таких суб’єктів.
2) Відповідно до пункту 11 Постанови Кабінету Міністрів України від 5 вересня 2023 року № 941 «Про затвердження Порядку визначення суб’єктів господарювання, які здійснюють відновлення та видалення побутових відходів» до побутових відходів, що розподіляються на об’єкти для їх видалення, належать: зібрані та перевезені побутові відходи з місць утворення у разі відсутності об’єктів відновлення відповідно до правил благоустрою населених пунктів, регіонального та місцевих планів управління відходами; залишок зібраних та перевезених побутових відходів, що не був розподілений за об’єктами відновлення через недостатність виробничих потужностей об’єктів відновлення; види побутових відходів, що не підлягають відновленню; необроблений залишок побутових відходів від об’єктів відновлення.
Згідно рішення Житомирської міської ради від 23.02.2023 № 709 «Про функціонування міського полігону твердих побутових відходів у м. Житомирі та впорядкування поводження з побутовими відходами на території Житомирської міської територіальної громади» всі вивезені побутові відходи виконавцями послуг з вивезення побутових відходів повинні передаватися на перероблення. У випадку виникнення планових технологічних перерв або форс-мажорних обставин у процесі перероблення відходів побутові відходи підлягають захороненню на міському полігоні.
На виконання вищезазначеного учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку, складену учасником довільної форми (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ім’я або ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності), що містить інформацію щодо можливості передачі Учасником відходів на відновлення, а також інформацію про наявність в Учасника місця для видалення (захоронення) відходів із зазначенням адреси та підстави користування.
На підтвердження можливості передачі Учасником відходів на відновлення Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію чинного договору з суб’єктом(-ами) господарювання, який(-і) здійснюють перероблення побутових відходів (договір про надання послуг у сфері управління побутовими відходами (операція з відновлення відходів)) та копію дозволу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України на здійснення операцій з оброблення відходів суб’єкта господарювання - оброблювача побутових відходів, що приймає відходи від Учасника.
Строк дії договору з суб’єктом(-ами) господарювання, який(-і) здійснюють перероблення побутових відходів (договір про надання послуг у сфері управління побутовими відходами (операція з відновлення відходів)) має бути не меншим, ніж строк надання послуг згідно даної закупівлі.
Підставами користування місцем для видалення (захоронення) відходів можуть бути: право власності, право користування (оренди, суборенди тощо) або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах.
На підтвердження права власності на місце для видалення (захоронення) відходів Учасник надає копію документу, що підтверджує таке право власності.
На підтвердження права користування або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах – копію документу, що підтверджує законні підстави користування Учасником місцем для видалення (захоронення) відходів або копію договору про надання послуги з видалення (захоронення) побутових відходів. Строк дії такого договору має бути не меншим, ніж строк надання послуг згідно даної закупівлі.
) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1. Розділу III тендерної документації наступні документи:
1) довідку, складену учасником згідно наведеного нижче зразка (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ім’я або ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності) про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені учасником до виконання договору.
Учасник повинен підтвердити наявність не менше 2 (двох) водіїв та 4 (чотирьох) вантажників.
Зразок довідки про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , необхідних для надання послуг за предметом закупівлі наведений у Додатку 1 до тендерної документації.
Довідка може містити іншу додаткову інформацію на розсуд Учасника.
На підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься у вищезазначеній довідці, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії трудових книжок або витягів з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу (можливе надання копії першої та сторінки про прийняття на роботу до учасника), або накази про прийняття (призначення/переведення) на посаду, або наказів про суміщення/сумісництво (за наявності таких) таких працівників, що будуть задіяні учасником до виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових відносин учасника з відповідними працівниками, що зазначені в довідці.
Для підтвердження своєї відповідності такому кваліфікаційному критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців з наданням відповідного договору/угоди.
У разі, якщо договір про надання послуг тощо, передбачає користування спецтехнікою з операторами (водіями, машиністами тощо), Учасник у довідці на вказаних працівників зазначає інформацію щодо відповідного(-их) договору(-ів) про надання послуг.
У разі залучення для підтвердження своєї відповідності цьому кваліфікаційному критерію спроможності інших суб’єктів господарювання, вищевикладені вимоги застосовуються до такого/таких суб’єктів.
) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Дати та строки
| Дата публікації | 18.12.2025 17:43 | |
| Завершення періоду уточнень | 23.12.2025 00:00 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 18.12.2025 17:41 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 26.12.2025 00:00 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 04348289 |
| Юридична адреса | 12403, Україна, Житомирська область, с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2 |
