Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 17.12.2025 22:13. Дата останніх змін - 17.12.2025 22:13

Калоприймач: однокомпонентний, мішок відкритий (з дренуючим отвором), непрозорий, пластина рівна, розмір для вирізання 10–70 мм (по типу 17450) - 2 730 штук ; Калоприймач: однокомпонентний, мішок відкритий (з дренуючим отвором), прозорий, пластина рівна, розмір для вирізання 10–70 мм (по типу 17455) - 60 штук; Калоприймач: однокомпонентний, мішок відкритий (з дренуючим отвором), непрозорий, пластина рівна, розмір для вирізання 12–75 мм (по типу 17500) - 1740 штук; Калоприймач: мішок, двокомпонентний, відкритий (з дренуючим отвором), непрозорий, Ø фланця: 40 мм (1691) - кількість 30 штук ; Калоприймач: двокомпонентний, пластина, увігнута, Ø фланця: 40 мм, розмір для вирізання 10-35 мм(1771) - кількість 15 штук ; Калоприймач: мішок, двокомпонентний, відкритий (з дренуючим отвором), непрозорий, Ø фланця: 50 мм, розмір для вирізання 50 мм, (по типу 13985) - 90 штук ; Калоприймач: уростомний мішок, двокомпонентний, прозорий, фланець 50 мм, об'єм 375 мл (по типу 1758) - 420 штук; Калоприймач:двокомпотентний пластина, рівна, фланець 50 мм, розмір для вирізання 10-45 мм (1776) - кількість 180 штук; Калоприймач: двокомпонентний,пластина, увігнута, фланець 50 мм, розмір для вирізання 15-33 мм (46759) - кількість 48 штук; Калоприймач: мішок, двокомпонентний, відкритий (з дренуючим отвором), непрозорий, фланець 60мм (по типу 13986) - 60 штук; Калоприймач: двокомпонентний, пластина, рівна, фланець 60 мм, розмір для вирізання від 10 до 55 мм (по типу 13191) - 60 штук; Калоприймач: уростомний мішок, однокомпонентний, прозорий, розмір для вирізання 10-55 мм, 375 мл, (по типу 17477) - 60 штук Обов'язково ознайомтеся з проєктом договору. Строк поставки товару до 25.12.2025 року. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!!! Присутнє забезпечення виконання договору 4.9 (відсоток) Забезпечення виконання Договору про закупівлю здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника UA 453204780000026005924904386 в АБ “УКРГАЗБАНК”, МФО 320478. Перерахування коштів, в якості забезпечення виконання договору, має бути проведено не пізніше дати укладання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку не більше 2-х календарних днів з моменту визнання електронною системою закупівель учасника переможцем закупівлі. Призначення платежу має бути наступного змісту: “Забезпечення виконання Договору про закупівлю укладеного за результатами закупівлі (зазначити UA закупівлі) за предметом: (зазначити предмет закупівлі).” Документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Переможцем є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок Замовника. Скановану копію платіжного доручення Переможець має надіслати на електронну адресу mail@likar.center. Процедура підписання договору буде розпочата після отримання від бухгалтерії Замовника підтвердження зарахування коштів на рахунок Замовника. -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-17-026039-a  
ID ea4f842509f1420bb1ce2154a8998295  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 451`155.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
17.12.25
Подання пропозицій
до 22.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!