Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 17.12.2025 22:05. Дата останніх змін - 17.12.2025 22:06

Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування. (Лот №1 - Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування, Лот №2 - Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування, Лот №3 - Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування, Лот №4 - Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування, Лот №5 - Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування, Лот №6 - Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування, Лот №7 - Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування, Лот №8 - Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування, Лот №9 - Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування, Лот №10 - Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування, Лот №11 - Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування, Лот №12 - Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування. Лот №13 - Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування.

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-17-025862-a  
ID eef01326c9d24247a95be458416064d9  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-17-031476-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
393`900.00 Гривня
Вартість участі в цій закупівлі (в залежності від кількості обраних лотів) становить 20.40 - 1774.80 Гривня
Зареєструйтесь та візьміть участь в аукціоні або авторизуйтеся, якщо Ви вже є Учасником
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ТА СПОРТУ ЗАБОЛОТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КОЛОМИЙСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 393`900.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
17.12.25
Період уточнень
до 22.12.25
Період оскаржень
до 22.12.25
Подання пропозицій
до 25.12.25
Залишилось 6 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
26.12.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Лот №1 - Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 44`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 300.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 26.12.2025 14:26  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування
Класифікація за ДК 021:2015: 55321000-6 - Послуги з готування їжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78320, Україна, Івано-Франківська область, Снятинський р-н село Ганьківці, вулиця Миру, будинок 20, Ганьківський ліцей
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору_до 31.12.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 21:50
Версія документу від: 17.12.2025 21:50
ID: 7c3340d9a68b48c899876028ad49a204
Тендерна документація
ТД харчування до 31.12.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 21:50
Версія документу від: 17.12.2025 21:50
ID: c177cff742cd460885935fb1d51b94ea
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 22:06
Версія документу від: 17.12.2025 22:06
ID: e37a695901f44887bd49f5ef32a3595c

Лот №2. Лот №2 - Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 116`850.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 600.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 26.12.2025 14:51  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування
Класифікація за ДК 021:2015: 55321000-6 - Послуги з готування їжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78315, Україна, Івано-Франківська область, селище міського типу Заболотів, вулиця Б. Хмельницького, будинок 18, Заболотівський ліцей імені Мирослава Попадюка
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору_до 31.12.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 21:50
Версія документу від: 17.12.2025 21:50
ID: 7c3340d9a68b48c899876028ad49a204
Тендерна документація
ТД харчування до 31.12.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 21:50
Версія документу від: 17.12.2025 21:50
ID: c177cff742cd460885935fb1d51b94ea
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 22:06
Версія документу від: 17.12.2025 22:06
ID: e37a695901f44887bd49f5ef32a3595c

Лот №3. Лот №3 - Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 11`550.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 100.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 26.12.2025 15:32  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування
Класифікація за ДК 021:2015: 55321000-6 - Послуги з готування їжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78351, Україна, Івано-Франківська область, село Іллінці, вулиця Шкільна, будинок 1, Іллінецький ліцей
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору_до 31.12.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 21:50
Версія документу від: 17.12.2025 21:50
ID: 7c3340d9a68b48c899876028ad49a204
Тендерна документація
ТД харчування до 31.12.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 21:50
Версія документу від: 17.12.2025 21:50
ID: c177cff742cd460885935fb1d51b94ea
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 22:06
Версія документу від: 17.12.2025 22:06
ID: e37a695901f44887bd49f5ef32a3595c

Лот №4. Лот №4 - Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 53`300.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 300.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 26.12.2025 15:23  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування
Класифікація за ДК 021:2015: 55321000-6 - Послуги з готування їжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78350, Україна, Івано-Франківська область, село Троїця , вулиця Головна, будинок 130 а, Троїцький ліцей
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору_до 31.12.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 21:50
Версія документу від: 17.12.2025 21:50
ID: 7c3340d9a68b48c899876028ad49a204
Тендерна документація
ТД харчування до 31.12.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 21:50
Версія документу від: 17.12.2025 21:50
ID: c177cff742cd460885935fb1d51b94ea
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 22:06
Версія документу від: 17.12.2025 22:06
ID: e37a695901f44887bd49f5ef32a3595c

Лот №5. Лот №5-Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 30`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 200.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 26.12.2025 15:31  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування
Класифікація за ДК 021:2015: 55321000-6 - Послуги з готування їжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78352, Україна, Івано-Франківська область, село Рудники, вулиця Шевченка, будинок 1, Рудниківський ліцей
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору_до 31.12.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 21:50
Версія документу від: 17.12.2025 21:50
ID: 7c3340d9a68b48c899876028ad49a204
Тендерна документація
ТД харчування до 31.12.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 21:50
Версія документу від: 17.12.2025 21:50
ID: c177cff742cd460885935fb1d51b94ea
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 22:06
Версія документу від: 17.12.2025 22:06
ID: e37a695901f44887bd49f5ef32a3595c

Лот №6. Лот №6 - Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 21`600.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 200.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 26.12.2025 13:10  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування
Класифікація за ДК 021:2015: 55321000-6 - Послуги з готування їжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78324, Україна, Івано-Франківська область, село Шевченкове, вулиця Шевченка, будинок 1,Шевченківська початкова школа
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору_до 31.12.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 21:50
Версія документу від: 17.12.2025 21:50
ID: 7c3340d9a68b48c899876028ad49a204
Тендерна документація
ТД харчування до 31.12.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 21:50
Версія документу від: 17.12.2025 21:50
ID: c177cff742cd460885935fb1d51b94ea
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 22:06
Версія документу від: 17.12.2025 22:06
ID: e37a695901f44887bd49f5ef32a3595c

Лот №7. Лот №7 - Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 17`500.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 100.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 26.12.2025 15:29  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування
Класифікація за ДК 021:2015: 55321000-6 - Послуги з готування їжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78342, Україна, Івано-Франківська область, село Олешків, вулиця Головна, будинок 2, Олешківська гімназія
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору_до 31.12.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 21:50
Версія документу від: 17.12.2025 21:50
ID: 7c3340d9a68b48c899876028ad49a204
Тендерна документація
ТД харчування до 31.12.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 21:50
Версія документу від: 17.12.2025 21:50
ID: c177cff742cd460885935fb1d51b94ea
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 22:06
Версія документу від: 17.12.2025 22:06
ID: e37a695901f44887bd49f5ef32a3595c

Лот №8. Лот №8 - Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 27`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 200.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 26.12.2025 12:11  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування
Класифікація за ДК 021:2015: 55321000-6 - Послуги з готування їжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78353, Україна, Івано-Франківська область, село Тростянець, вулиця Івана Франка, будинок 1, Тростянецька гімназія
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору_до 31.12.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 21:50
Версія документу від: 17.12.2025 21:50
ID: 7c3340d9a68b48c899876028ad49a204
Тендерна документація
ТД харчування до 31.12.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 21:50
Версія документу від: 17.12.2025 21:50
ID: c177cff742cd460885935fb1d51b94ea
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 22:06
Версія документу від: 17.12.2025 22:06
ID: e37a695901f44887bd49f5ef32a3595c

Лот №9. Лот №9 - Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 14`850.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 100.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 26.12.2025 14:38  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування
Класифікація за ДК 021:2015: 55321000-6 - Послуги з готування їжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78312, Україна, Івано-Франківська область, село Балинці, вулиця Івана Франка, будинок 48, Балинцівський ліцей імені Ярослава Барнича
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору_до 31.12.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 21:50
Версія документу від: 17.12.2025 21:50
ID: 7c3340d9a68b48c899876028ad49a204
Тендерна документація
ТД харчування до 31.12.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 21:50
Версія документу від: 17.12.2025 21:50
ID: c177cff742cd460885935fb1d51b94ea
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 22:06
Версія документу від: 17.12.2025 22:06
ID: e37a695901f44887bd49f5ef32a3595c

Лот №10. Лот №10 -Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 6`600.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 100.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 26.12.2025 11:57  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування
Класифікація за ДК 021:2015: 55321000-6 - Послуги з готування їжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78317, Україна, Івано-Франківська область, село Борщів, вулиця Шевченка, 112, Борщівська початкова школа
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору_до 31.12.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 21:50
Версія документу від: 17.12.2025 21:50
ID: 7c3340d9a68b48c899876028ad49a204
Тендерна документація
ТД харчування до 31.12.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 21:50
Версія документу від: 17.12.2025 21:50
ID: c177cff742cd460885935fb1d51b94ea
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 22:06
Версія документу від: 17.12.2025 22:06
ID: e37a695901f44887bd49f5ef32a3595c

Лот №11. Лот №11 - Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 8`800.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 100.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 26.12.2025 12:22  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування
Класифікація за ДК 021:2015: 55321000-6 - Послуги з готування їжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78318, Україна, Івано-Франківська область, село Хлібичин , вулиця Центральна, будинок 22, Хлібичинська гімназія
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору_до 31.12.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 21:50
Версія документу від: 17.12.2025 21:50
ID: 7c3340d9a68b48c899876028ad49a204
Тендерна документація
ТД харчування до 31.12.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 21:50
Версія документу від: 17.12.2025 21:50
ID: c177cff742cd460885935fb1d51b94ea
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 22:06
Версія документу від: 17.12.2025 22:06
ID: e37a695901f44887bd49f5ef32a3595c

Лот №12. Лот №12- Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 20`350.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 200.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 26.12.2025 11:00  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування
Класифікація за ДК 021:2015: 55321000-6 - Послуги з готування їжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78340, Україна, Івано-Франківська область, село Тулуків, вулиця Василя Стуса, Тулуківська гімназія
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору_до 31.12.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 21:50
Версія документу від: 17.12.2025 21:50
ID: 7c3340d9a68b48c899876028ad49a204
Тендерна документація
ТД харчування до 31.12.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 21:50
Версія документу від: 17.12.2025 21:50
ID: c177cff742cd460885935fb1d51b94ea
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 22:06
Версія документу від: 17.12.2025 22:06
ID: e37a695901f44887bd49f5ef32a3595c

Лот №13. Лот №13- Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 21`500.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 200.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 26.12.2025 11:29  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування за ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78340, Україна, Івано-Франківська область, село Келихів, вулиця Л.Українки ,58 Келихівська початкова школа
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору_до 31.12.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 21:50
Версія документу від: 17.12.2025 21:50
ID: 7c3340d9a68b48c899876028ad49a204
Тендерна документація
ТД харчування до 31.12.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 21:50
Версія документу від: 17.12.2025 21:50
ID: c177cff742cd460885935fb1d51b94ea
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 22:06
Версія документу від: 17.12.2025 22:06
ID: e37a695901f44887bd49f5ef32a3595c

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Очікуване значення: 90 day
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
У тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Лот №1 - Послуги з організації гарячого
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Довідка у довільній формі від учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Лот №2 - Послуги з організації гарячого
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Довідка у довільній формі від учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Лот №3 - Послуги з організації гарячого
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Довідка у довільній формі від учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Лот №6 - Послуги з організації гарячого
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Довідка у довільній формі від учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Лот №7 - Послуги з організації гарячого
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Довідка у довільній формі від учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Лот №8 - Послуги з організації гарячого
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Довідка у довільній формі від учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Лот №9 - Послуги з організації гарячого
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Довідка у довільній формі від учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Лот №10 -Послуги з організації гарячого
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Довідка у довільній формі від учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Лот №11 - Послуги з організації гарячог
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Довідка у довільній формі від учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Лот №12- Послуги з організації гарячого
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Довідка у довільній формі від учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Критерій відноситься до лоту Лот №13- Послуги з організації гарячого
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Довідка у довільній формі від учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Лот №1 - Послуги з організації гарячого
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
2.1. Копія (копії) виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками до нього. Додаток (додатки) до такого (таких) договора (договорів) вважаються наданими в достатній кількості, якщо вони містять інформацію про аналогічні послуги, які надавалися за договором (договорами). Надання усіх додатків до договора (договорів) про закупівлю в повному обсязі не є обов’язковим. 2.2. Копія (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання наданого (наданих) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), а саме видаткова накладна (видаткові накладні) та/або акт наданих послуг (актів наданих послуг), які підтверджують виконання наданого договору. Аналогічним за предметом закупівлі договором про закупівлю відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання аналогічних послуг, що є предметом закупівлі. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Лот №2 - Послуги з організації гарячого
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
2.1. Копія (копії) виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками до нього. Додаток (додатки) до такого (таких) договора (договорів) вважаються наданими в достатній кількості, якщо вони містять інформацію про аналогічні послуги, які надавалися за договором (договорами). Надання усіх додатків до договора (договорів) про закупівлю в повному обсязі не є обов’язковим. 2.2. Копія (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання наданого (наданих) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), а саме видаткова накладна (видаткові накладні) та/або акт наданих послуг (актів наданих послуг), які підтверджують виконання наданого договору. Аналогічним за предметом закупівлі договором про закупівлю відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання аналогічних послуг, що є предметом закупівлі. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Лот №3 - Послуги з організації гарячого
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
2.1. Копія (копії) виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками до нього. Додаток (додатки) до такого (таких) договора (договорів) вважаються наданими в достатній кількості, якщо вони містять інформацію про аналогічні послуги, які надавалися за договором (договорами). Надання усіх додатків до договора (договорів) про закупівлю в повному обсязі не є обов’язковим. 2.2. Копія (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання наданого (наданих) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), а саме видаткова накладна (видаткові накладні) та/або акт наданих послуг (актів наданих послуг), які підтверджують виконання наданого договору. Аналогічним за предметом закупівлі договором про закупівлю відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання аналогічних послуг, що є предметом закупівлі. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Лот №4 - Послуги з організації гарячого
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
2.1. Копія (копії) виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками до нього. Додаток (додатки) до такого (таких) договора (договорів) вважаються наданими в достатній кількості, якщо вони містять інформацію про аналогічні послуги, які надавалися за договором (договорами). Надання усіх додатків до договора (договорів) про закупівлю в повному обсязі не є обов’язковим. 2.2. Копія (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання наданого (наданих) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), а саме видаткова накладна (видаткові накладні) та/або акт наданих послуг (актів наданих послуг), які підтверджують виконання наданого договору. Аналогічним за предметом закупівлі договором про закупівлю відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання аналогічних послуг, що є предметом закупівлі. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Лот №5-Послуги з організації гарячого х
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
2.1. Копія (копії) виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками до нього. Додаток (додатки) до такого (таких) договора (договорів) вважаються наданими в достатній кількості, якщо вони містять інформацію про аналогічні послуги, які надавалися за договором (договорами). Надання усіх додатків до договора (договорів) про закупівлю в повному обсязі не є обов’язковим. 2.2. Копія (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання наданого (наданих) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), а саме видаткова накладна (видаткові накладні) та/або акт наданих послуг (актів наданих послуг), які підтверджують виконання наданого договору. Аналогічним за предметом закупівлі договором про закупівлю відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання аналогічних послуг, що є предметом закупівлі. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Лот №6 - Послуги з організації гарячого
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
2.1. Копія (копії) виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками до нього. Додаток (додатки) до такого (таких) договора (договорів) вважаються наданими в достатній кількості, якщо вони містять інформацію про аналогічні послуги, які надавалися за договором (договорами). Надання усіх додатків до договора (договорів) про закупівлю в повному обсязі не є обов’язковим. 2.2. Копія (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання наданого (наданих) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), а саме видаткова накладна (видаткові накладні) та/або акт наданих послуг (актів наданих послуг), які підтверджують виконання наданого договору. Аналогічним за предметом закупівлі договором про закупівлю відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання аналогічних послуг, що є предметом закупівлі. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Лот №7 - Послуги з організації гарячого
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
2.1. Копія (копії) виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками до нього. Додаток (додатки) до такого (таких) договора (договорів) вважаються наданими в достатній кількості, якщо вони містять інформацію про аналогічні послуги, які надавалися за договором (договорами). Надання усіх додатків до договора (договорів) про закупівлю в повному обсязі не є обов’язковим. 2.2. Копія (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання наданого (наданих) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), а саме видаткова накладна (видаткові накладні) та/або акт наданих послуг (актів наданих послуг), які підтверджують виконання наданого договору. Аналогічним за предметом закупівлі договором про закупівлю відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання аналогічних послуг, що є предметом закупівлі. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Лот №8 - Послуги з організації гарячого
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
2.1. Копія (копії) виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками до нього. Додаток (додатки) до такого (таких) договора (договорів) вважаються наданими в достатній кількості, якщо вони містять інформацію про аналогічні послуги, які надавалися за договором (договорами). Надання усіх додатків до договора (договорів) про закупівлю в повному обсязі не є обов’язковим. 2.2. Копія (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання наданого (наданих) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), а саме видаткова накладна (видаткові накладні) та/або акт наданих послуг (актів наданих послуг), які підтверджують виконання наданого договору. Аналогічним за предметом закупівлі договором про закупівлю відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання аналогічних послуг, що є предметом закупівлі. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Лот №9 - Послуги з організації гарячого
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
2.1. Копія (копії) виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками до нього. Додаток (додатки) до такого (таких) договора (договорів) вважаються наданими в достатній кількості, якщо вони містять інформацію про аналогічні послуги, які надавалися за договором (договорами). Надання усіх додатків до договора (договорів) про закупівлю в повному обсязі не є обов’язковим. 2.2. Копія (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання наданого (наданих) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), а саме видаткова накладна (видаткові накладні) та/або акт наданих послуг (актів наданих послуг), які підтверджують виконання наданого договору. Аналогічним за предметом закупівлі договором про закупівлю відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання аналогічних послуг, що є предметом закупівлі. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Лот №10 -Послуги з організації гарячого
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
2.1. Копія (копії) виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками до нього. Додаток (додатки) до такого (таких) договора (договорів) вважаються наданими в достатній кількості, якщо вони містять інформацію про аналогічні послуги, які надавалися за договором (договорами). Надання усіх додатків до договора (договорів) про закупівлю в повному обсязі не є обов’язковим. 2.2. Копія (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання наданого (наданих) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), а саме видаткова накладна (видаткові накладні) та/або акт наданих послуг (актів наданих послуг), які підтверджують виконання наданого договору. Аналогічним за предметом закупівлі договором про закупівлю відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання аналогічних послуг, що є предметом закупівлі. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Лот №11 - Послуги з організації гарячог
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
2.1. Копія (копії) виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками до нього. Додаток (додатки) до такого (таких) договора (договорів) вважаються наданими в достатній кількості, якщо вони містять інформацію про аналогічні послуги, які надавалися за договором (договорами). Надання усіх додатків до договора (договорів) про закупівлю в повному обсязі не є обов’язковим. 2.2. Копія (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання наданого (наданих) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), а саме видаткова накладна (видаткові накладні) та/або акт наданих послуг (актів наданих послуг), які підтверджують виконання наданого договору. Аналогічним за предметом закупівлі договором про закупівлю відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання аналогічних послуг, що є предметом закупівлі. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Лот №12- Послуги з організації гарячого
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
2.1. Копія (копії) виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками до нього. Додаток (додатки) до такого (таких) договора (договорів) вважаються наданими в достатній кількості, якщо вони містять інформацію про аналогічні послуги, які надавалися за договором (договорами). Надання усіх додатків до договора (договорів) про закупівлю в повному обсязі не є обов’язковим. 2.2. Копія (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання наданого (наданих) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), а саме видаткова накладна (видаткові накладні) та/або акт наданих послуг (актів наданих послуг), які підтверджують виконання наданого договору. Аналогічним за предметом закупівлі договором про закупівлю відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання аналогічних послуг, що є предметом закупівлі. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Лот №13- Послуги з організації гарячого
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
2.1. Копія (копії) виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками до нього. Додаток (додатки) до такого (таких) договора (договорів) вважаються наданими в достатній кількості, якщо вони містять інформацію про аналогічні послуги, які надавалися за договором (договорами). Надання усіх додатків до договора (договорів) про закупівлю в повному обсязі не є обов’язковим. 2.2. Копія (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання наданого (наданих) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), а саме видаткова накладна (видаткові накладні) та/або акт наданих послуг (актів наданих послуг), які підтверджують виконання наданого договору. Аналогічним за предметом закупівлі договором про закупівлю відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання аналогічних послуг, що є предметом закупівлі. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 17.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 17.12.2025 22:06  
Завершення періоду уточнень 22.12.2025 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 17.12.2025 22:05  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25.12.2025 10:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ТА СПОРТУ ЗАБОЛОТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КОЛОМИЙСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 43923284  
Юридична адреса 78315, Україна, Івано-Франківська область, Коломийський р-н, селище Заболотів, вул. Хмельницького Б., будинок 6