Процедура закупівлі оголошена 17.12.2025 17:37. Дата останніх змін - 17.12.2025 17:37
Квасоля сушена, біла, ДСТУ 8672; Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-17-011938-a | |
| ID | 0f0adb06c7f34cba8dfe837b15d6d1ec | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-17-012519-a |
Очікувана вартість закупівлі
792`833.33 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 Постачальник зобов’язується поставити Товар Покупцеві окремими партіями згідно з замовленнями від Покупця до трьох разів на тиждень з 8:00 до 10:00 год., окрім вихідних, за графіком Понеділок 8:00-10:00 Вівторок ------------ Середа 8:00-10:00 Четвер ------------- П’ятниця 8:00-10:00 Місце поставки Товару – Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. 2-га Екіпажна, 4, індекс 54003, продовольчий склад та Миколаївська область, Миколаївський район, с. Сапєтня, вул. Північна, 14, індекс 57114, продовольчий склад.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ'Я" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 792`833.33 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
17.12.25
Подання пропозицій
до 20.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 60 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Квасоля сушена, біла, ДСТУ 8672
Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв,вул. ДРУГА ЕКІПАЖНА, будинок 4, с. Сапетня, вул. Північна, 14
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Постачальник зобов’язується поставити Товар Покупцеві окремими партіями згідно з замовленнями від Покупця до трьох разів на тиждень з 8:00 до 10:00 год., окрім вихідних, за графіком
Понеділок 8:00-10:00
Вівторок ------------
Середа 8:00-10:00
Четвер -------------
П’ятниця 8:00-10:00
Місце поставки Товару – Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. 2-га Екіпажна, 4, індекс 54003, продовольчий склад та Миколаївська область, Миколаївський район, с. Сапєтня, вул. Північна, 14, індекс 57114, продовольчий склад.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 700 кілограм
|
| 2) |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв,вул. ДРУГА ЕКІПАЖНА, будинок 4, с. Сапетня, вул. Північна, 14
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Умови поставки: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Постачальник зобов’язується поставити Товар Покупцеві окремими партіями згідно з замовленнями від Покупця до трьох разів на тиждень з 8:00 до 10:00 год., окрім вихідних, за графіком
Понеділок 8:00-10:00
Вівторок ------------
Середа 8:00-10:00
Четвер -------------
П’ятниця 8:00-10:00
Місце поставки Товару – Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. 2-га Екіпажна, 4, індекс 54003, продовольчий склад та Миколаївська область, Миколаївський район, с. Сапєтня, вул. Північна, 14, індекс 57114, продовольчий склад.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 32000 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Договір з гарантією.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 13:27
Версія документу від: 17.12.2025 13:27
ID: 3387e791d33a4af1aca3fbea342023c1
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 17:37
Версія документу від: 17.12.2025 17:37
ID: e72bb37402b349d99713e88f1afeaf14
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Посилання на законодавство
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 2 відсоток
Прийнятні докази:
Документ. відповідно до розділу 9 проєкту Договору
не пізніше наступного робочого дня з дня укладення Договору Постачальником надається Покупцеві оригінал банківської гарантії як забезпечення виконання Договору) в розмірі 2 (двох) відсотків від суми укладеного Договору в національній валюті України — гривні
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 7 день
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип: біла
Відповідність ДСТУ 8672 Очікуване значення: Так
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Характеристики не суперечать ДСТУ 9221: так
Клас: перший
Термін збирання: пізня
|
Дати та строки
| Дата публікації | 17.12.2025 17:37 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 17.12.2025 17:37 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 20.12.2025 09:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ'Я" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 43443757 |
| Юридична адреса | 54003, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ДРУГА ЕКІПАЖНА, будинок 4 |
