Процедура закупівлі оголошена 17.12.2025 17:41. Дата останніх змін - 17.12.2025 17:49
Поточний ремонт принтера Xerox, поточний ремонт принтера HP, поточний ремонт принтера Xerox 3225 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - (CPV): 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-17-023661-a | |
| ID | 4c62743d90b648c488e16374844d142a | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-17-029112-a |
Очікувана вартість закупівлі
8`075.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Гуманітарне управління Городоцької міської ради Львівської області | |
| Очікувана вартість закупівлі | 8`075.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
17.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
17.12.25
Специфікація закупівлі
| 1) |
Поточний ремонт принтера Xerox
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул. Джерельна, 16
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
|
| 2) |
Поточний ремонт принтера HP
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул. Джерельна, 16
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
|
| 3) |
Поточний ремонт принтера Xerox 3225
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул. Джерельна, 16
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 17:46
Версія документу від: 17.12.2025 17:46
ID: 3cf1bcb4f7ca4d33a54b9341a3d251d3
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Гуманітарне управління Городоцької міської ради Львівської області |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 44101707 |
| Юридична адреса | 81500, Україна, Львівська область, Horodok, Dzherelna Street, 16 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
025-764
Дата підписання
17.12.2025
Дата початку дії
17.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
8`075.00 Гривня без ПДВ
