Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 16.12.2025 18:07. Дата останніх змін - 16.12.2025 18:07

НУШ Комплект мультимедійного обладнання. Тип 3: Інтерактивна панель 65" з ОС, комп. модуль (i5, від 8 ГБ ОП, від 256 ГБ SSD, Windows), мобільний стенд; НУШ Комплект мультимедійного обладнання. Тип 3: Інтерактивна панель 75" з ОС, комп. модуль (i5, від 8 ГБ ОП, від 256 ГБ SSD, Windows), мобільний стенд, код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-16-024150-a  
ID 29c6a881084847988a52ee733231cc7f  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Строк поставки товару: до 26.12.2025р. Місце поставки товару: 48751, Україна, Тернопільська обл., селище Мельниця-Подільська, вул. Кудринецька,1. Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 та постанови КМУ від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу»; Закупівля здійснюється відповідно до Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX, що фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility (закупівля здійснюється в рамках Ukraine Facility). Захід (крок), передбачений Планом України, у рамках якого здійснюється закупівля: Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти (реалізація публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»). Зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу. Умови оплати товару: Оплата здійснюється на підставі видаткових накладних шляхом перерахування Замовником грошових коштів у національній грошовій одиниці на поточний рахунок Постачальника протягом 7 робочих днів після отримання товару. Гарантійний термін на поставлений товар складає – 36 місяців. У запиті пропозицій постачальників замовник зазначає про необхідність підтвердження шляхом самостійного декларування такої інформації про те, що: постачальник зареєстрований (для юридичної особи)/є громадянином (для фізичної особи) у прийнятній країні; усі товари, які постачатимуться, походять з прийнятних країн; до постачальника, його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та вони не включені до санкційного списку Європейського Союзу. ДО УВАГИ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ! ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ. На підтвердження технічних, якісних характеристик запропонованого товару, Постачальник (переможець процедури запиту пропозицій постачальників), до моменту укладання договору за процедурою запиту пропозицій, надає замовнику: - Лист від виробника інтерактивної панелі (представництва, філії виробника) або його офіційного дистриб’ютора в Україні, наданий Постачальнику до підписання Договору, в якому підтверджуються гарантійні зобов’язання. Лист повинен включати найменування та кількість товару, назву Замовника та ідентифікатор запиту ціни пропозицій в електронній системі закупівель - Декларація про відповідність інтерактивної панелі вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, (постанова КМУ від 16.12.2015 № 1067) та електромагнітної сумісності обладнання, (постанова КМУ від 16.12.2015 № 1077) дійсних на момент розкриття пропозицій (Декларації мають містити печатку та підпис органу з оцінки відповідності) - Копії сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 27001:2022, ISO 45001:2018, виданих виробнику запропонованих інтерактивних панелей, що мають бути дійсні на момент заключення договору - Висновок наукової санітарно епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству на інтерактивну панель та мобільні стенди У разі не надання вищезазначених документів Замовнику до моменту підписання договору вважається, що Учасник-переможець відмовився від підписання договору.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Мельнице-Подільська селищна рада  
Очікувана вартість закупівлі 570`173.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
16.12.25
Подання пропозицій
до 19.12.25
Завершується сьогодні Поспішайте взяти участь!