Процедура закупівлі оголошена 16.12.2025 15:56. Дата останніх змін - 16.12.2025 15:56
Голка для спінальної анестезії, стерильна, тип вістря голки Квінке, розмір 23G, довжина голки 90 мм, діаметр голки 0,66 мм, без провідникової голки, тип з`єднання Luer Lock,Шприц ін’єкційний, 3-х компонентний, одноразовий, саморуйнівний, 10 мл, голка в комплекті,Шприц ін'єкційний, 3-х компонентний, Об'єм : 5 мл, Одноразовий, з голкою в комплекті, без додаткової голки, Сертифікат на відповідність ДСТУ EN ISO,Шприц ін'єкційний, 3-х компонентний, Об'єм : 10 мл, Одноразовий, з голкою в комплекті, без додаткової голки, Сертифікат на відповідність ДСТУ EN ISO,Шприц ін'єкційний, 3-х компонентний, Об'єм : 20 мл, Одноразовий, з голкою в комплекті, без додаткової голки, Сертифікат на відповідність ДСТУ EN ISO
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-16-019640-a | |
| ID | c7115c5b264741458d3631f1a1dd8e99 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-16-026238-a |
Очікувана вартість закупівлі
167`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Термін поставки товарів : протягом 5-х робочих днів після узгодження асортименту кожної партії, до 31 грудня 2025 року. Місце поставки товарів: 61103, м.Харків, в’їзд Лікарський,1. Товар постачається силами, транспортом та за рахунок Постачальника на умовах DDP у відповідності до Інкотермс 2010 Правил ІСС з використання термінів для внутрішньої та міжнародної торгівлі. Розрахунки проводяться Замовником по факту поставки, протягом 30 робочих днів з дати пред'явлення Постачальником рахунка. З метою запобігання закупівлі товарів, що перебувають в незаконному обігу та отримання гарантій на своєчасне постачання Товару у необхідній кількості та якості, на момент укладення договору надається: оригінал документу про походження товару та можливість його поставки, якою виробник або представник виробника (повноваження якого підтверджуються документами від виробника) Товару гарантує, що товар, який постачатиметься, не перебуває в незаконному обігу та буде поставлено вчасно. Довідка має бути адресована Замовнику та містити наступну інформацію: найменування та ідентифікаційний код Постачальника; назву предмета закупівлі; ідентифікатор закупівлі; найменування та кількість одиниць товару, що постачається; країна походження товару. На підтвердження якості товару, станом на момент підписання даного Договору Постачальник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи якості запропонованого товару, шляхом надання на кожен товар завірених виробником сертифікатів якості та/або декларації відповідності. Ненадання перелічених документів вважатиметься відмовою від підписання/укладення цього договору. Сторонами підписується Реєстр документів від товаровиробників (або представників) наданих під час укладання договору, який є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток № 3 до Договору). У зв'язку із технічною відсутністю у замовника можливості обрати у профілі відповідний товар, тому інформацію про технічні характеристики до предмета закупівлі викладено у додатку № 2 до проекту договору.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ЗАГАЛЬНОЇ ТА НЕВІДКЛАДНОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ В.Т.ЗАЙЦЕВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 167`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
16.12.25
Подання пропозицій
до 19.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 30 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Голка для спінальної анестезії, стерильна, тип вістря голки Квінке, розмір 23G, довжина голки 90 мм, діаметр голки 0,66 мм, без провідникової голки, тип з`єднання Luer Lock
Класифікація за ДК 021:2015: 33141300-3 - Приладдя для венепункції та забору крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, Харків, в’їзд Лікарський, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Термін поставки товарів : протягом 5-х робочих днів після узгодження асортименту кожної партії, до 31 грудня 2025 року.
Місце поставки товарів: 61103, м.Харків, в’їзд Лікарський,1. Товар постачається силами, транспортом та за рахунок Постачальника на умовах DDP у відповідності до Інкотермс 2010 Правил ІСС з використання термінів для внутрішньої та міжнародної торгівлі.
Розрахунки проводяться Замовником по факту поставки, протягом 30 робочих днів з дати пред'явлення Постачальником рахунка.
З метою запобігання закупівлі товарів, що перебувають в незаконному обігу та отримання гарантій на своєчасне постачання Товару у необхідній кількості та якості, на момент укладення договору надається: оригінал документу про походження товару та можливість його поставки, якою виробник або представник виробника (повноваження якого підтверджуються документами від виробника) Товару гарантує, що товар, який постачатиметься, не перебуває в незаконному обігу та буде поставлено вчасно. Довідка має бути адресована Замовнику та містити наступну інформацію: найменування та ідентифікаційний код Постачальника; назву предмета закупівлі; ідентифікатор закупівлі; найменування та кількість одиниць товару, що постачається; країна походження товару.
На підтвердження якості товару, станом на момент підписання даного Договору Постачальник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи якості запропонованого товару, шляхом надання на кожен товар завірених виробником сертифікатів якості та/або декларації відповідності. Ненадання перелічених документів вважатиметься відмовою від підписання/укладення цього договору.
Сторонами підписується Реєстр документів від товаровиробників (або представників) наданих під час укладання договору, який є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток № 3 до Договору). У зв'язку із технічною відсутністю у замовника можливості обрати у профілі відповідний товар, тому інформацію про технічні характеристики до предмета закупівлі викладено у додатку № 2 до проекту договору.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
| 2) |
Шприц ін'єкційний, 3-х компонентний, Об'єм : 10 мл, Одноразовий, з голкою в комплекті, без додаткової голки, Сертифікат на відповідність ДСТУ EN ISO
Класифікація за ДК 021:2015: 33141300-3 - Приладдя для венепункції та забору крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, Харків, в’їзд Лікарський, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Термін поставки товарів : протягом 5-х робочих днів після узгодження асортименту кожної партії, до 31 грудня 2025 року.
Місце поставки товарів: 61103, м.Харків, в’їзд Лікарський,1. Товар постачається силами, транспортом та за рахунок Постачальника на умовах DDP у відповідності до Інкотермс 2010 Правил ІСС з використання термінів для внутрішньої та міжнародної торгівлі.
Розрахунки проводяться Замовником по факту поставки, протягом 30 робочих днів з дати пред'явлення Постачальником рахунка.
З метою запобігання закупівлі товарів, що перебувають в незаконному обігу та отримання гарантій на своєчасне постачання Товару у необхідній кількості та якості, на момент укладення договору надається: оригінал документу про походження товару та можливість його поставки, якою виробник або представник виробника (повноваження якого підтверджуються документами від виробника) Товару гарантує, що товар, який постачатиметься, не перебуває в незаконному обігу та буде поставлено вчасно. Довідка має бути адресована Замовнику та містити наступну інформацію: найменування та ідентифікаційний код Постачальника; назву предмета закупівлі; ідентифікатор закупівлі; найменування та кількість одиниць товару, що постачається; країна походження товару.
На підтвердження якості товару, станом на момент підписання даного Договору Постачальник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи якості запропонованого товару, шляхом надання на кожен товар завірених виробником сертифікатів якості та/або декларації відповідності. Ненадання перелічених документів вважатиметься відмовою від підписання/укладення цього договору.
Сторонами підписується Реєстр документів від товаровиробників (або представників) наданих під час укладання договору, який є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток № 3 до Договору). У зв'язку із технічною відсутністю у замовника можливості обрати у профілі відповідний товар, тому інформацію про технічні характеристики до предмета закупівлі викладено у додатку № 2 до проекту договору.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30000 штука
|
| 3) |
Шприц ін’єкційний, 3-х компонентний, одноразовий, саморуйнівний, 10 мл, голка в комплекті
Класифікація за ДК 021:2015: 33141300-3 - Приладдя для венепункції та забору крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, Харків, в’їзд Лікарський, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Термін поставки товарів : протягом 5-х робочих днів після узгодження асортименту кожної партії, до 31 грудня 2025 року.
Місце поставки товарів: 61103, м.Харків, в’їзд Лікарський,1. Товар постачається силами, транспортом та за рахунок Постачальника на умовах DDP у відповідності до Інкотермс 2010 Правил ІСС з використання термінів для внутрішньої та міжнародної торгівлі.
Розрахунки проводяться Замовником по факту поставки, протягом 30 робочих днів з дати пред'явлення Постачальником рахунка.
З метою запобігання закупівлі товарів, що перебувають в незаконному обігу та отримання гарантій на своєчасне постачання Товару у необхідній кількості та якості, на момент укладення договору надається: оригінал документу про походження товару та можливість його поставки, якою виробник або представник виробника (повноваження якого підтверджуються документами від виробника) Товару гарантує, що товар, який постачатиметься, не перебуває в незаконному обігу та буде поставлено вчасно. Довідка має бути адресована Замовнику та містити наступну інформацію: найменування та ідентифікаційний код Постачальника; назву предмета закупівлі; ідентифікатор закупівлі; найменування та кількість одиниць товару, що постачається; країна походження товару.
На підтвердження якості товару, станом на момент підписання даного Договору Постачальник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи якості запропонованого товару, шляхом надання на кожен товар завірених виробником сертифікатів якості та/або декларації відповідності. Ненадання перелічених документів вважатиметься відмовою від підписання/укладення цього договору.
Сторонами підписується Реєстр документів від товаровиробників (або представників) наданих під час укладання договору, який є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток № 3 до Договору). У зв'язку із технічною відсутністю у замовника можливості обрати у профілі відповідний товар, тому інформацію про технічні характеристики до предмета закупівлі викладено у додатку № 2 до проекту договору.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штука
|
| 4) |
Шприц ін'єкційний, 3-х компонентний, Об'єм : 20 мл, Одноразовий, з голкою в комплекті, без додаткової голки, Сертифікат на відповідність ДСТУ EN ISO
Класифікація за ДК 021:2015: 33141300-3 - Приладдя для венепункції та забору крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, Харків, в’їзд Лікарський, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Термін поставки товарів : протягом 5-х робочих днів після узгодження асортименту кожної партії, до 31 грудня 2025 року.
Місце поставки товарів: 61103, м.Харків, в’їзд Лікарський,1. Товар постачається силами, транспортом та за рахунок Постачальника на умовах DDP у відповідності до Інкотермс 2010 Правил ІСС з використання термінів для внутрішньої та міжнародної торгівлі.
Розрахунки проводяться Замовником по факту поставки, протягом 30 робочих днів з дати пред'явлення Постачальником рахунка.
З метою запобігання закупівлі товарів, що перебувають в незаконному обігу та отримання гарантій на своєчасне постачання Товару у необхідній кількості та якості, на момент укладення договору надається: оригінал документу про походження товару та можливість його поставки, якою виробник або представник виробника (повноваження якого підтверджуються документами від виробника) Товару гарантує, що товар, який постачатиметься, не перебуває в незаконному обігу та буде поставлено вчасно. Довідка має бути адресована Замовнику та містити наступну інформацію: найменування та ідентифікаційний код Постачальника; назву предмета закупівлі; ідентифікатор закупівлі; найменування та кількість одиниць товару, що постачається; країна походження товару.
На підтвердження якості товару, станом на момент підписання даного Договору Постачальник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи якості запропонованого товару, шляхом надання на кожен товар завірених виробником сертифікатів якості та/або декларації відповідності. Ненадання перелічених документів вважатиметься відмовою від підписання/укладення цього договору.
Сторонами підписується Реєстр документів від товаровиробників (або представників) наданих під час укладання договору, який є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток № 3 до Договору). У зв'язку із технічною відсутністю у замовника можливості обрати у профілі відповідний товар, тому інформацію про технічні характеристики до предмета закупівлі викладено у додатку № 2 до проекту договору.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5000 штука
|
| 5) |
Шприц ін'єкційний, 3-х компонентний, Об'єм : 5 мл, Одноразовий, з голкою в комплекті, без додаткової голки, Сертифікат на відповідність ДСТУ EN ISO
Класифікація за ДК 021:2015: 33141300-3 - Приладдя для венепункції та забору крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, Харків, в’їзд Лікарський, 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Термін поставки товарів : протягом 5-х робочих днів після узгодження асортименту кожної партії, до 31 грудня 2025 року.
Місце поставки товарів: 61103, м.Харків, в’їзд Лікарський,1. Товар постачається силами, транспортом та за рахунок Постачальника на умовах DDP у відповідності до Інкотермс 2010 Правил ІСС з використання термінів для внутрішньої та міжнародної торгівлі.
Розрахунки проводяться Замовником по факту поставки, протягом 30 робочих днів з дати пред'явлення Постачальником рахунка.
З метою запобігання закупівлі товарів, що перебувають в незаконному обігу та отримання гарантій на своєчасне постачання Товару у необхідній кількості та якості, на момент укладення договору надається: оригінал документу про походження товару та можливість його поставки, якою виробник або представник виробника (повноваження якого підтверджуються документами від виробника) Товару гарантує, що товар, який постачатиметься, не перебуває в незаконному обігу та буде поставлено вчасно. Довідка має бути адресована Замовнику та містити наступну інформацію: найменування та ідентифікаційний код Постачальника; назву предмета закупівлі; ідентифікатор закупівлі; найменування та кількість одиниць товару, що постачається; країна походження товару.
На підтвердження якості товару, станом на момент підписання даного Договору Постачальник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи якості запропонованого товару, шляхом надання на кожен товар завірених виробником сертифікатів якості та/або декларації відповідності. Ненадання перелічених документів вважатиметься відмовою від підписання/укладення цього договору.
Сторонами підписується Реєстр документів від товаровиробників (або представників) наданих під час укладання договору, який є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток № 3 до Договору). У зв'язку із технічною відсутністю у замовника можливості обрати у профілі відповідний товар, тому інформацію про технічні характеристики до предмета закупівлі викладено у додатку № 2 до проекту договору.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6000 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проект договору ДК 0212015- 33141300-3 Приладдя для венепункції та забору крові.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.12.2025 15:56
Версія документу від: 16.12.2025 15:56
ID: 2c0c70c724e9492581e1cca050405d7f
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.12.2025 15:56
Версія документу від: 16.12.2025 15:56
ID: b7ae1f67ff2e4319a6028aea0f6a2e70
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип вістря голки: Квінке
Стерильність Очікуване значення: Так
Розмір: 23g
Довжина голки Очікуване значення: 90 міліметр
Діаметр голки Очікуване значення: 0.66 міліметр
Розмір голки провідника: Без провідникової голки
Тип з`єднання: luer lock
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Вид: Шприц ін'єкційний
Об'єм, мл від: 10 - 10 мілілітр
Кількість застосувань: Одноразовий
Наявність голки: В комплекті
Наявність додаткової голки Очікуване значення: ні
Сертифікат на відповідність ДСТУ EN ISO Очікуване значення: Так
Тип: 3-х компонентний
Стерильність Очікуване значення: Так
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип: 3-х компонентний
Сертифікат на відповідність ДСТУ EN ISO Очікуване значення: Так
Саморуйнування Очікуване значення: Так
Наявність ковпачка для блокування голки Очікуване значення: Так
Наявність додаткової голки Очікуване значення: ні
Наявність голки: В комплекті
Кількість застосувань: Одноразовий
Стерильність Очікуване значення: Так
Об'єм, мл від: 10 - 10 мілілітр
Вид: Шприц ін'єкційний
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Вид: Шприц ін'єкційний
Об'єм, мл від: 20 - 20 мілілітр
Кількість застосувань: Одноразовий
Наявність голки: В комплекті
Наявність додаткової голки Очікуване значення: ні
Сертифікат на відповідність ДСТУ EN ISO Очікуване значення: Так
Тип: 3-х компонентний
Стерильність Очікуване значення: Так
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Вид: Шприц ін'єкційний
Об'єм, мл від: 5 - 5 мілілітр
Кількість застосувань: Одноразовий
Наявність голки: В комплекті
Наявність додаткової голки Очікуване значення: ні
Сертифікат на відповідність ДСТУ EN ISO Очікуване значення: Так
Тип: 3-х компонентний
Стерильність Очікуване значення: Так
|
Дати та строки
| Дата публікації | 16.12.2025 15:56 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 16.12.2025 15:56 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 19.12.2025 17:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ЗАГАЛЬНОЇ ТА НЕВІДКЛАДНОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ В.Т.ЗАЙЦЕВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 02012154 |
| Юридична адреса | 61103, Україна, Харківська область, Харків, в’їзд Лікарський, 1 |
