Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 16.12.2025 10:37. Дата останніх змін - 16.12.2025 10:46

Послуга з відшкодування витрат орендованого приміщення за спожиту електроенергію -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-16-004979-a  
ID a9df132cfc96457f95c165600cf5d498  
Очікувана вартість закупівлі
21`955.89 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КП "Ремонтно-будівне шляхове підприємство" Старокостянтинівської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 21`955.89 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
16.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
16.12.25
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня