Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 15.12.2025 19:28. Дата останніх змін - 15.12.2025 19:35

Вершкове масло (код ДК 021:2015 - 15530000-2)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-15-023463-a  
ID cec235c5731c4c6ba488620256651d3c  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-15-028755-a  
Очікувана вартість закупівлі
15`600.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Варковицька сільська рада  
Очікувана вартість закупівлі 15`600.00 Гривня (без ПДВ)  
Підстава Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу  
Обгрунтування Пункт 13 Особливостей передбачає можливість для замовників придбати товари і послуги (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуги з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, роботи, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у встановлених випадках. Підпункт 4 пункту 13 Особливостей - існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. У зв’язку з неможливістю належного виконання постачальником своїх зобов’язань, згідно листа постачальника, Гаврилюк І.О. №16 від 08.12.2025р. та припиненням попереднього договору у замовника виникла нагальна потреба у забезпеченні безперебійного харчування у закладах освіти громади. Замовник зобов’язаний дотримуватись вимог Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо приведення законодавства України у сфері забезпечення дитячим харчуванням у відповідність з вимогами законодавства Європейського Союзу», спільних наказів МОН України та МОЗ України №298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», №620-563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (зі змінами), постанови №116 від 02.02.2011р. «Про затвердження Порядку надання послуг харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів, операції з надання яких звільняються від обкладання податком на додану вартість» (зі змінами), постановою Кабінету Міністрів України від 13 серпня 2025 р. № 961 "Деякі питання фінансування харчування учнів закладів загальної середньої освіти" якою здійснено розподіл обсягу освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) в частині забезпечення харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти у 2025 році, та враховуючи лист Міністерства освіти і науки № 1/24681-24 від 31.12.2024 року «Про надання роз’яснення щодо розрахунку та використання субвенції на забезпечення харчуванням учнів початкових класів» та інших встановлених вимог чинного законодавства та нормативно-правових актів. Відповідно у Замовника склалися непередбачувані обставини та нагальна потреба у найкоротший термін забезпечити продовження харчування дітей закладів дошкільної освіти та учнів закладів освіти (в т.ч. 1-4 класи, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетом) Варковицької сільської ради необхідними продуктами харчування до закінчення календарного року.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
15.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
15.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Масло солодковершкове вагове
Класифікація за ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35612, Україна, Рівненська область, Дубенський район, згідно Додатку 2 до Договору
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 кілограм

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.12.2025 19:33
Версія документу від: 15.12.2025 19:33
ID: 4093f19cc1954c7d9fb893c842aa48f4

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Варковицька сільська рада  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04386491  
Юридична адреса 35612, Україна, Рівненська область, Дубенський район, село Варковичі вулиця Шевченка, 15  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
15`600.00
Гривня без ПДВ
Переможець
15.12.2025 19:29

Укладені договори

Номер договору
405
Дата підписання
15.12.2025
Дата початку дії
15.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
15`600.00 Гривня без ПДВ