Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 13.12.2025 11:43. Дата останніх змін - 13.12.2025 11:43

Послуги з організації гарячого харчування учнів за «ДК 021:2015 –55320000-9 Послуги з організації харчування (конкретна назва : 55321000-6- Послуги з готування їжі): ЛОТ 10 - Послуги з організації гарячого харчування учнів у Підгірській гімназії за «ДК 021:2015 –55320000-9 Послуги з організації харчування (конкретна назва : 55321000-6- Послуги з готування їжі)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-13-000532-a  
ID 55cfeae920b94d32849c644f1d6fcd04  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-13-000598-a  
Очікувана вартість закупівлі
37`890.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 37`890.00 Гривня (без ПДВ)  
Підстава Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом  
Обгрунтування Відповідно до наказу керівника відділу освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради №174 від 12.12.2025 року та заявки ініціатора закупівлі Стасюк Л.М. від 13.12.2025 року існує потреба у здійсненні Закупівлі . Відділом освіти, молоді та спорту (найменування замовника) була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-12-03-007147-a , 11.12.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається ( UA-2025-12-03-007147-a ). При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі № UA-2025-12-03-007147-a .  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
13.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
13.12.25

Специфікація закупівлі

1)
ЛОТ 10 - Послуги з організації гарячого харчування учнів у Підгірській гімназії за «ДК 021:2015 –55320000-9 Послуги з організації харчування (конкретна назва : 55321000-6- Послуги з готування їжі)
Класифікація за ДК 021:2015: 55321000-6 - Послуги з готування їжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77706, Україна, Івано-Франківська область, с. Підгір'я, Грушевського,53
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13.12.2025 - 25.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 805 послуга

Тендерна документація

Тендерна документація
UA-2025-12-03-007147-a-report(Підгір'я.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2025 11:43
Версія документу від: 13.12.2025 11:43
ID: 99a90ba6212f45bbb1262326dee10fe9
Тендерна документація
Протокол №1 ( Харчування)).pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2025 11:43
Версія документу від: 13.12.2025 11:43
ID: 4df32c9d10054d8ea01bbb6d036be9b0
Тендерна документація
Наказ № 174 від 12.12.2025 року.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2025 11:43
Версія документу від: 13.12.2025 11:43
ID: ea4534d947224eabb5ad9585726ada87
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2025 11:43
Версія документу від: 13.12.2025 11:43
ID: feeca055fa254b269e3c93091bd2b733

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44152919  
Юридична адреса 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
37`890.00
Гривня без ПДВ
Переможець
13.12.2025 11:43

Укладені договори

Номер договору
11
Дата підписання
13.12.2025
Дата початку дії
13.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
37`890.00 Гривня без ПДВ