Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 12.12.2025 16:23. Дата останніх змін - 12.12.2025 16:25

Меблі (столи та тумби) за кодом ДК 021:2015 39130000-2 - Офісні меблі -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-12-019210-a  
ID 408ff72a676e4460b67a8149b6a97ced  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-12-019665-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 310`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
12.12.25
Період уточнень
до 17.12.25
Період оскаржень
до 17.12.25
Подання пропозицій
до 20.12.25
Залишилось 7 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
22.12.25
Скарг в періоді уточнень/прийому пропозицій не зареєстровано