Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 11.12.2025 17:21. Дата останніх змін - 11.12.2025 17:21

Масло солодковершкове 82%, ДСТУ 4399

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-11-021569-a  
ID 9b5d073b04e449f596e53ba9affc2449  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-11-026671-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Вартість за одиницю товару зазначається з «двома знаками після коми (0,00). Строк поставки товару: з моменту укладення Договору до 30.04.2026 року, окремими партіями згідно з попередніми заявками Замовника. Товар повинен відповідати ДСТУ. Масло вершкове повинно бути без умісту консервантів, рослинних жирів, інших речовин, заборонених для використання у харчуванні. Масло вершкове повинно бути свіже, світло-жовтого кольору, із запахом характерним для свіжого масла. Масло має бути виготовлене лише з коров’ячого молока та продуктів його перероблення. Без ГМО. Фасування до 5 кг. Оцінка якості – відповідно до діючих на території України ДСТУ, ТУ або інших нормативних документів. Якість та безпечність товару повинна підтверджуватися відповідними документами якості на кожну партію товару (декларації виробника чи декларації про відповідність, тощо). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. В ціну товару повинні входити пакування, фасування, транспортні послуги, навантаження та розвантаження та інші витрати. При прийомі продукти харчування повинні відповідати кількості(вазі), яка зазначена у супровідних документах. Постачальник за свій рахунок, у відповідності до правил транспортування продуктів харчування, проводить доставку товару до місць використання спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування харчових продуктів, затвердженими Санітарними правилами, водії та особи супроводжуючі товар повинні мати особисту медичну книжку з результатами проходження обов’язкового медичного огляду. Товар повинен бути переданий у тарі та (або) упакований звичайним для нього способом в упаковку, що забезпечує збереження товару цього роду за звичайних умов зберігання і транспортування та відповідає встановленим вимогам, встановленим актами цивільного законодавства, стандартам. Маркування згідно діючих ТУ і ГОСТів. Тара та упаковка товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності. При виникненні у Замовника претензій, що пов’язані з поставкою Товару неналежної якості всі витрати, пов’язані з заміною товару неналежної якості (транспортні витрати та інше) несе Постачальник. Розрахунок за товар здійснюється Замовником шляхом оплати за фактично поставлені товари протягом 15 (п'ятнадцять) робочих днів з моменту поставки товару на підставі видаткової накладної при наявності фінансування. ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ЛІКАРНЯ" Харківської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 66`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
11.12.25
Подання пропозицій
до 16.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Масло солодковершкове 82%, ДСТУ 4399
Класифікація за ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ ДАРВІНА, будинок 8/10
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.01.2026 - 30.04.2026
Умови поставки: Вартість за одиницю товару зазначається з «двома знаками після коми (0,00). Строк поставки товару: з моменту укладення Договору до 30.04.2026 року, окремими партіями згідно з попередніми заявками Замовника. Товар повинен відповідати ДСТУ. Масло вершкове повинно бути без умісту консервантів, рослинних жирів, інших речовин, заборонених для використання у харчуванні. Масло вершкове повинно бути свіже, світло-жовтого кольору, із запахом характерним для свіжого масла. Масло має бути виготовлене лише з коров’ячого молока та продуктів його перероблення. Без ГМО. Фасування до 5 кг. Оцінка якості – відповідно до діючих на території України ДСТУ, ТУ або інших нормативних документів. Якість та безпечність товару повинна підтверджуватися відповідними документами якості на кожну партію товару (декларації виробника чи декларації про відповідність, тощо). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. В ціну товару повинні входити пакування, фасування, транспортні послуги, навантаження та розвантаження та інші витрати. При прийомі продукти харчування повинні відповідати кількості(вазі), яка зазначена у супровідних документах. Постачальник за свій рахунок, у відповідності до правил транспортування продуктів харчування, проводить доставку товару до місць використання спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування харчових продуктів, затвердженими Санітарними правилами, водії та особи супроводжуючі товар повинні мати особисту медичну книжку з результатами проходження обов’язкового медичного огляду. Товар повинен бути переданий у тарі та (або) упакований звичайним для нього способом в упаковку, що забезпечує збереження товару цього роду за звичайних умов зберігання і транспортування та відповідає встановленим вимогам, встановленим актами цивільного законодавства, стандартам. Маркування згідно діючих ТУ і ГОСТів. Тара та упаковка товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності. При виникненні у Замовника претензій, що пов’язані з поставкою Товару неналежної якості всі витрати, пов’язані з заміною товару неналежної якості (транспортні витрати та інше) несе Постачальник. Розрахунок за товар здійснюється Замовником шляхом оплати за фактично поставлені товари протягом 15 (п'ятнадцять) робочих днів з моменту поставки товару на підставі видаткової накладної при наявності фінансування. ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 150 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
ДОГ__ масло.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.12.2025 17:21
Версія документу від: 11.12.2025 17:21
ID: 05cbf3edba214abb872bcaeabc5ec1e2
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.12.2025 17:21
Версія документу від: 11.12.2025 17:21
ID: 86a1ba56d6174deaad34bb346a355769

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Масло солодковершкове 82%, ДСТУ 4399
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Вид: солодковершкове
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 11.12.2025
Вміст жиру Очікуване значення: 82 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 11.12.2025
Відповідність ДСТУ: ДСТУ 4399
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 11.12.2025
Безлактозне Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 11.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 11.12.2025 17:21  
Початок періоду прийому пропозицій 11.12.2025 17:21  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 16.12.2025 07:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ЛІКАРНЯ" Харківської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02003646  
Юридична адреса 61002, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ ДАРВІНА, будинок 8/10