Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 11.12.2025 15:33. Дата останніх змін - 15.12.2025 11:58

Електрична енергія -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-11-017136-a  
ID f6ca0d4b6f404f9c983c98d1e8b8e945  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВОЛИНСЬКА ФІЛІЯ КОНЦЕРНУ РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 18`018`777.60 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
11.12.25
Період уточнень
до 17.12.25
Період оскаржень
до 17.12.25
Подання пропозицій
до 20.12.25
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
22.12.25
13.12.2025, 21:22
довідки
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, ТД містить вимоги:3. Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
3.1. Довідка в довільній формі про технічні та якісні характеристики запропонованого товару.
3.2. Довідка в довільній формі про згоду з технічними вимогами закупівлі згідно Додатку №2 до тендерної документації.
Мусимо наголосити, що в Додатку №2 вами як замовником наведені всі потрібні для вас технічні характеристики товару. Відповідно, подаючи довідку згідно пп.3.2 учасник підтверджує можливість постачати необхідний вам товар. Питання: що ще повинен написати замовник в довідці 3.1. ? Все вже є в Технічній специфікації. Вимагаємо вилучити вимогу непотрібної довідки яка дублює довідку нижче.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 13.12.2025, 21:41)
дякую за зауваження, незабаром виправлю
13.12.2025, 21:24
неправомірна вимога
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації, Вами встановлено безпідставну, таку, що не передбачена жодною нормою чинного законодавства, вимогу щодо надання лист керівника та підписанта про ознайомлення з кримінальною відповідальністю, встановленою Ст. 358. Кримінального кодексу України "Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів" та Ст. 366. "Службове підроблення" та гарантування, що всі завантажені для участі у процедурі закупівель документи не мають ознак документів, віднесених до ст.358, 366 КК України. Наголошуємо, що будь-які вимоги до керівника та підписанта учасника, пов’язані з їхньою відповідальністю чи правовим статусом, чітко регламентуються Законом України «Про публічні закупівлі» та пунктом 47 Особливостей, які встановлюють виключний перелік підстав для відмови в участі. Жодних положень, що зобов’язували б учасника надавати додаткові гарантійні листи про відсутність у поданих документах ознак кримінально караних діянь, законодавство не містить. Більше того, Замовник власноруч у тій же тендерній документації декларує, що не вимагає документального підтвердження публічної інформації, доступної у відкритих державних реєстрах, що саме по собі суперечить встановленій вимозі. Предметом закупівлі є електрична енергія (ДК 021:2015 – 09310000-5) — стандартизований товар, якість якого визначається виключно ДСТУ EN 50160:2023. Цей стандарт не містить жодних вимог щодо надання учасником гарантійних листів про кримінальну відповідальність або будь-яких документів, пов’язаних із підробленням документів, службовим підробленням чи безпекою ланцюга постачання. Вимога Уповноважено особи, яка несе персональну відповідальність виходить далеко за межі предмета закупівлі, не має технічного чи правового обґрунтування та є прямим втручанням у діяльність господарюючих суб’єктів. Частина друга статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» однозначно встановлює, що Замовник має право вимагати у тендерній документації лише ті критерії та документи, які прямо передбачені Законом. Натомість встановлення вимог, не передбачених законодавством, є грубим порушенням принципу законності, визначеного статтею 5 Закону, та створює штучні дискримінаційні бар’єри, спрямовані на обмеження конкуренції та усунення небажаних учасників. Особливо звертаємо вашу увагу, що наказом Міністерства економіки України від 07.05.2024 № 11712 затверджено примірну тендерну документацію для закупівлі електричної енергії, яка не містить і натяку на подібні вимоги. Тобто Ваші дії не тільки не відповідають законодавству, а й прямо суперечать офіційно затвердженим державою підходам до формування тендерної документації в енергетичній сфері. Це свідчить про перевищення повноважень, упередженість та навмисне створення перешкод для участі добросовісних постачальників у закупівлі. З огляду на викладене, вимагаємо негайно виключити зазначену вимогу з тендерної документації як незаконну, дискримінаційну та таку, що не має жодного правового підґрунтя. У разі невиконання даної вимоги залишаємо за собою право негайного звернення до Антимонопольного комітету України, уповноваженого здійснювати контроль у сфері публічних закупівель, із поданням відповідної скарги та вимогою притягнення відповідальних осіб до відповідальності за порушення законодавства.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 13.12.2025, 21:41)
дякую за зауваження, незабаром виправлю
13.12.2025, 21:28
обробка персональних даних
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно вимог до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу надати Лист-згода про використання персональних даних уповноваженої особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатом закупівлі (згідно Форми № 1.2 до Додатку №1 до тендерної документації.). Згідно з частиною першою статті 11 Закону України «Про інформацію», персональні дані — це відомості або сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Відповідно до статті 6 Закону України «Про захист персональних даних», обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством. Крім того, відповідно до частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», публічні закупівлі здійснюються на засадах недискримінації учасників. Встановлення вимоги щодо обов’язкового надання згоди на обробку персональних даних без належного правового обґрунтування суперечить вказаному принципу та може розцінюватися як дискримінаційна умова. Звертаємо увагу, що після розкриття тендерних пропозицій усі подані документи стають відкритими в електронній системі закупівель, що створює ризик неправомірного розповсюдження персональних даних. Це, у свою чергу, може призвести до порушення вимог статей 6, 8, 14 Закону України «Про захист персональних даних», а також положень статті 32 Конституції України, яка гарантує кожному право на невтручання в його особисте життя. При цьому повідомляємо, що повноваження особи учасника можуть бути підтверджені відповідними установчими та розпорядчими документами (статутом, наказом про призначення, протоколом загальних зборів учасників, довіреністю тощо). Наполягаємо на виключенні даної вимоги з ТД.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 13.12.2025, 21:41)
дякую за зауваження, незабаром виправлю
15.12.2025, 08:53
договір
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, прохаємо змінити формулювання наступного пункту договору:6.1.11. достроково розірвати Договір в односторонньому порядку у разі невиконання або неналежного виконання зобов’язань Постачальником, повідомивши його про це у строк за 20 календарних днів до дати розірвання, але в будь-якому випадку не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку наступного розрахункового періоду, шляхом направлення письмового повідомлення із зазначенням дати розірвання Договору. У випадку дострокового розірвання Договору за цим пунктом, штрафні санкції до Споживача не застосовуються;
Вилучіть фразу" але в будь-якому випадку не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку наступного розрахункового періоду,"оскільки це суперечить правилам ПРРЕЕ і є прямим їх порушенням.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 15.12.2025, 09:33)
Дякую за зауваження, сьогодні зроблю зміни