Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.12.2025 15:20. Дата останніх змін - 10.12.2025 15:20

Канцелярське приладдя та приналежності, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-10-014973-a  
ID 7cd6fc7ddcc449db853cf20490da39cc  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-10-007880-a  
Очікувана вартість закупівлі
66`497.58 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У м.КИЄВІ  
Очікувана вартість закупівлі 66`497.58 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
10.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
10.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Папір офісний А4, 80г/м2, 500арк, TM MM BLOOM Essential
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02068, Україна, м. Київ, місто, Кошиця 3-Б
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 330 штука
2)
Папка-реєстратор, А4, 70мм, двостороння, TM Delta by Axent
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02068, Україна, м. Київ, місто, Кошиця 3-Б
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 205 штука
3)
Файл для документів, А4+, 30мкм, 100шт, глянець, TM Fresh Up
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02068, Україна, м. Київ, місто, Кошиця 3-Б
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 17 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.12.2025 15:19
Версія документу від: 10.12.2025 15:19
ID: 80eff859d56b4298997dba4ac85cd13d

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У м.КИЄВІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 38281967  
Юридична адреса 02068, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Кошиця будинок 3-Б  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
26
Дата підписання
09.12.2025
Дата початку дії
09.12.2025
Дата завершення дії
15.12.2025
Ціна договору
66`497.58 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
55`414.65 Гривня