Процедура закупівлі оголошена 10.12.2025 15:20. Дата останніх змін - 10.12.2025 15:20
Канцелярське приладдя та приналежності, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-10-014973-a | |
| ID | 7cd6fc7ddcc449db853cf20490da39cc | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-10-007880-a |
Очікувана вартість закупівлі
66`497.58 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У м.КИЄВІ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 66`497.58 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
10.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
10.12.25
Специфікація закупівлі
| 1) |
Папір офісний А4, 80г/м2, 500арк, TM MM BLOOM Essential
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02068, Україна, м. Київ, місто, Кошиця 3-Б
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 330 штука
|
| 2) |
Папка-реєстратор, А4, 70мм, двостороння, TM Delta by Axent
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02068, Україна, м. Київ, місто, Кошиця 3-Б
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 205 штука
|
| 3) |
Файл для документів, А4+, 30мкм, 100шт, глянець, TM Fresh Up
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02068, Україна, м. Київ, місто, Кошиця 3-Б
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 17 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.12.2025 15:19
Версія документу від: 10.12.2025 15:19
ID: 80eff859d56b4298997dba4ac85cd13d
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У м.КИЄВІ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 38281967 |
| Юридична адреса | 02068, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Кошиця будинок 3-Б |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
66`497.58
Гривня з ПДВ
Переможець
10.12.2025 15:19
Укладені договори
Номер договору
26
Дата підписання
09.12.2025
Дата початку дії
09.12.2025
Дата завершення дії
15.12.2025
Ціна договору
66`497.58 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
55`414.65 Гривня
