Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.12.2025 15:19. Дата останніх змін - 10.12.2025 15:19

Придбання витратних матеріалів до комп’ютерної та оргтехніки

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-10-016038-a  
ID bd7001ff7c4d45fd9f0505653c4f04f4  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-10-019133-a  
Очікувана вартість закупівлі
28`290.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент фінансів Одеської ОДА  
Очікувана вартість закупівлі 28`290.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
10.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
10.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Картридж Canon 052Н NTS
Класифікація за ДК 021:2015: 30125000-1 - Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
2)
Картридж НР 59А CF259A NTS
Класифікація за ДК 021:2015: 30125000-1 - Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
3)
Картридж Canon 719Н PATRON Extra
Класифікація за ДК 021:2015: 30125000-1 - Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
4)
Тонер картридж Kyocera Mita TK-6115 WELLDO
Класифікація за ДК 021:2015: 30125000-1 - Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штука
5)
Картридж НР 55Х СЕ255Х NTS
Класифікація за ДК 021:2015: 30125000-1 - Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.12.2025 15:19
Версія документу від: 10.12.2025 15:19
ID: e97f9daa483a4afb83a816d75fbfbbe0

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент фінансів Одеської ОДА  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 33720875  
Юридична адреса Україна  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
28`290.00
Гривня без ПДВ
Переможець
10.12.2025 15:19

Укладені договори

Номер договору
1204
Дата підписання
10.12.2025
Дата початку дії
10.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
28`290.00 Гривня без ПДВ