Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 09.12.2025 21:43. Дата останніх змін - 09.12.2025 21:43

Папір офісний, форматний

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-09-022542-a  
ID e6f71116f6ff422ba893b94d8eac284f  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Папір офісний, форматний

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Військова частина А2777  
Очікувана вартість закупівлі 313`510.40 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
09.12.25
Подання пропозицій
до 12.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис 1. Розрахунки за фактично поставлений Товар здійснюються Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів (за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків) з дати поставки Товару, шляхом безготівкового банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі рахунку та видаткової накладної. Попередня оплата за цим Договором не передбачається. 2. Ціни вказуються у національній валюті України - гривнях з копійками. 3. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник, в межах строків відведених для розрахунків за Товар, повідомляє про це Постачальника. У такому разі, розрахунок здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Папір офісний, форматний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2025
Умови поставки: Папір офісний, форматний
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2240 пачка

Тендерна документація

Проект договору
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ Е КАТАЛОГ.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.12.2025 21:35
Версія документу від: 09.12.2025 21:35
ID: 10ff6c0cc4024cb4820e9d069bb76c3a
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.12.2025 21:43
Версія документу від: 09.12.2025 21:43
ID: bc577569f34641daa35c3bde7940cf7f

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір офісний, форматний
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Обов'язкове маркування щільності паперу на пачці Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.12.2025
Recycling (з вторинной сировини) Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.12.2025
Колір: білий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.12.2025
Формат: a4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.12.2025
Бренд: zoom
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.12.2025
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500 штука
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.12.2025
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 92 - 92 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.12.2025
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 105 - 105 мікрометр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.12.2025
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 150 - 150 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.12.2025
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80 грам на квадратний метр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 09.12.2025 21:43  
Початок періоду прийому пропозицій 09.12.2025 21:43  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 12.12.2025 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Військова частина А2777  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 26614165  
Юридична адреса Україна