Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.12.2025 17:59. Дата останніх змін - 08.12.2025 17:59

Послуги з постачання ліцензійного програмного забезпечення для роботи з документами (офісні пакети MS Office) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-08-019780-a  
ID 9f5c974739c747a2a4f296b1ec8fd4e3  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Житомирська обласна прокуратура  
Загальна очікувана вартість закупівлі 374`970.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
08.12.25
Період уточнень
до 13.12.25
Період оскаржень
до 13.12.25
Подання пропозицій
до 16.12.25
Залишилось 7 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
16.12.25
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня