Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.12.2025 17:56. Дата останніх змін - 08.12.2025 17:56

Канцтовари за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-08-019731-a  
ID f88364e7dbfc4679a50baa3da87e1b9c  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-08-024303-a  
Очікувана вартість закупівлі
8`472.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Бабчинецька сільська рада  
Очікувана вартість закупівлі 8`472.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
08.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
08.12.25

Специфікація закупівлі

1)
Папір А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
2)
Швидкозшивач
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 штука
3)
Папка паперова
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука
4)
Папка тверда
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
5)
Папка реєстр
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
6)
Файл А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
7)
Ручка кулькова
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
8)
Скоби
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
9)
стрічка клейка
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08.12.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 17:56
Версія документу від: 08.12.2025 17:56
ID: bc260a0dfe7c49bd92005cf8331c2a2b

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Бабчинецька сільська рада  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04326520  
Юридична адреса 24132, Україна, Вінницька область, БАБЧИНЦІ, вул.Незалежності б.13  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
8`472.00
Гривня без ПДВ
Переможець
08.12.2025 17:55

Укладені договори

Номер договору
08/12
Дата підписання
08.12.2025
Дата початку дії
08.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
8`472.00 Гривня без ПДВ